Helgen gjord

Ja då är helgen gjord och nu är man ledig i 2 dagar, skönt!
Har ju inte hunnit att träffa Aurora så mycket dom senaste dagarna å det känns riktigt tufft. Men det är väl så det är när man börjar att jobba igen, hehe. Får iaf 2 hela dagar med henne nu och dom ska jag njuta av och vi ska nog hitta på en massa skojjiga bus! Det gick iaf bra att jobba helg med, fast det är tufft ibland, men det är nog alla jobb mer eller mindre hehe. Men jag längtar tillbaka till vården, det är där jag hör hemma. Men det är roligt på hotellet oxå även om det blir slitsamt på ett helt annat sätt, men där är det verkligen schyssta arbetskamrater, jag gillar verkligen stämningen.

Emelie slutade samtidigt som mig idag så hon fick såklart skjuts hem, jag följde med in och kikade hur hon bodde och det var verkligen fint, vill oxå ha sådär mega mega stort kök så man kan röra sig när man lagar mat :D Jag som tyckte att vårat kök var alldeles lagomt, nu i efterhand så känns de litet, haha :D

Nu vill jag verkligen ha vår & sommar, e så sjukt trött på de här skitvädret nu. Gaaah!
Vill kunna gå i bara leggings, haha


Nu blir det en film på soffan och sen sova (risken finns att jag somnar på soffan å innan filmens slut)
Jag e helt färdig på kvällarna, har däckat innan klockan ens är 21:45 nu om kvällarna, aldrig varit så trött :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hehe sån är det när man jobbar... men visst är det skönt o jobba med

2009-03-01 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback