Kalas & Glad tjej

Ja idag har vi varit på "kalas" .. Mickes faster Wandee fyller 35 år så grattis till henne !
Det var mycket trevligt och gott fika, bjöds på både smörgåstårta, gräddtårta, kladdkaka samt kakor. Jag åt såklart en bit smörgåstårta då det bara e sååå gott, mums! Var dessutom trevligt att träffa dom igen för de var ett tag sedan, å vad stor deras dotter Tora hade blivit, tiden går verkligen fort.

Nu kikar jag på melodifestivalen, eller snarare att jag gjorde. Det e så jäkla tjatigt och så ska dom sjunga igen när dom vunnit duellen, å vinner dom nästa duell så lovar jag att dom ska sjunga igen. Orka höra samma låt 3 ggr i ett å samma program, nej tack! O så gick den där af ugglas vidare å jag förstår inte hur, tål inte människan! Blää

I morgon så ska VI till Leklandet med Mange & Ella på eftermiddagen så kidsen får sova å äta lunch först, så de ska bli skoj! Micke har ju inte varit där förut så de blir extra roligt att han ska med, tycker säkert Aurora oxå. Så imorrn ska jag ta med kameran, å jag ska se till att den e LADDAD! Förra gången då jag faktiskt tog med mig kameran så minns ni väl att när jag väl skulle knäppa första kortet så stod det "batteriet är slut", de tänker jag inte vara med om igen!


Haha, jag måste bara visa denna otroligt söta bild på Aurora och berätta lite om den, kan inte låta bli!
Aurora älskar verkligen att leka jaga, å de har hon gjort sedan hon var 6 månader å sprang runt i gåstolen, man skulle även jaga henne då å även bli jagad. Varje gång vi leker jaga här hemma nu så är det roligast om pappsen jagar Aurora och hon i sin tur springer (ja hon springer) då å ska gömma sig i min famn, jag fick faktiskt bästa bilden enligt mig själv, ni får med avgöra :D Iaf så på bilden så jagar Micke henne å hon springer emot mig, men jag fick endå detta kort där hon verkligen tokler å ser skitglad ut (vilket hon oxå är), hon skrattar så hon nästan kiknar varje gång vi leker jaga, helt underbart är det å höra & se henne så glad och att dessutom få det på bild går inte att beskriva ..

Jag älskar denna underbara tjej av hela mitt hjärta !!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

gofis ;)

2009-03-07 @ 21:39:01
Postat av: Madelene

Ja hon e verkligen en gofis

2009-03-07 @ 22:28:38
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: johanna

Roran är iaf en väldigt söt flicka.



Hejdå för mig.

Ni andra Lycka till med allt i livet och hoppas att ni får det ni vill ha.

Madde- Lycka till med giftemålet och allt.



Nu sköter vi våra liv, skit i oss och så skiter jag i er.

Henke är lyckligare nu än han vart då ni umgicks.

Jobbigt att ha fel ang det eller hur.

Bye





2009-03-08 @ 12:59:37
Postat av: Elisabet

Johanna; snälla du man kan vara lycklig på olika vis..

2009-03-08 @ 14:48:10
Postat av: Madelene

Johanna ~ Varför ska det vara jobbigt? Jag e ju såkalrt glad om han e lycklig. Jag är ingen sådan person som missunnar folk att vara lycklig.



Man kan läsa å kommentera utan att tjaffsa, vi har valt att inte gå ut med datumet, det är bara att respektera det, det är vår vilja och vårat bröllopp.

2009-03-08 @ 20:07:37
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Marie

Johanna...vill inte lägga mig i....MEN hur många gångar har du sagt att du skiter i Madde och hennes liv nu???

Så fort ni har meningsskiljaktigheter så säger du så...

MEN lika fort så är du återigen tillbaka här...??

Tror du har lite svårt att slita dig ifrån vad som händer Madde och hennes liv...

2009-03-09 @ 16:46:23
Postat av: johanna

Ja.. har lite svårt att slita mig när det skrivs så mkt.

Men för att svara till dig.

Slut nu

2009-03-09 @ 17:54:06
Postat av: Marie

Johanna~Jag behöver/tänker inte sluta något jag inte gjort..

Hade bara en undran och jag fick svar från dig =)

Tack så mycket =)



Det var allt jag ville...Tänker inte kommentera något som ändå kommer att missuppfattas...

2009-03-09 @ 22:08:53
Postat av: Angelica

ja du madde måste säga att dina komentarer är bland det roligaste jag har att läsa här iaf:D seriöst johanna är du tappad bakom en vahn el är du bara totalt efter?? så skrattretande å se att allt madde gör har du nån invändning emot,kära någon..nästan så amn tror du är riktigt avis på henne...herregud...

2009-03-10 @ 08:48:58
Postat av: johanna

Alltså Marie.Skrev att det är slut nu med svar på denna sida.

Inget om att du ska sluta ngt.

Missuppfattning som bara den.

Angelica- Att vara avis på madde är som att tycka det är roligt att bada i lera och inte tvätta sig.

Så NEJ. Aldrig i livet, skulle aldrig byta med henne inte ens om jag fick alla pengar i världen.

Jag är fullt normal men dem som försöker skydda madde och så för hon är som hon är.

Efter.. njae snarare före.

Ja madde gör lite saker som jag hakar upp mig på.

Men men sådan är folk.

ha

2009-03-10 @ 16:40:48
Postat av: Madelene

Angelica ~ Hehe, jag skulle tro att min blogg numer roar en hel del :) Jag tror oxå på lite avundsjuka, det verkar ju inte bättre och det är ju allt annat än ett normalt beteende iaf :)



Hoppas att allt är bra med dig å familjen?

2009-03-10 @ 18:58:18
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Johanna ~ Vem har sagt något om att skydda mig? Till skillnad fårn dig så klarar jag mig fin fint själv. Jag är som jag är, undra vem som är vad här jag? Vad jag vet så äre inte många utav mina kära läsare som tycker att jag är den konstiga här, men däremot så tycker dom att du är det. Å alla mina kära läsare kan inte ha fel, eller hur? De vet jaf att dom inte har =) Så du borde kanske ta å fundera lite över hur du egentligen uppför dig inom cybervärlden ;)

2009-03-10 @ 19:03:29
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: angelica

hej jo allt e bara bra med familjen..fick reda på för ett tags en att vi väntar tillökning i oktober med:D hoppas allt e bra sj emn det verkar det som när man läser:)

2009-03-11 @ 08:39:54
Postat av: angelica

Johanna~ja å tydligen har du inge problem med det att abda i lera å inte tvätta dig...så klart å tydligt att du är avid/kanske rent av svartsjuk?precis allt madelene gör har du indvändningar på..men så gör inte vi å det gjorde inte vi å varför då osv..seriöst har du inget eget liv..ucha..klarar du inte av vad madde skriver så låt bli å gå in å läs då..svårare än så är det vell inte...herregud

2009-03-11 @ 09:15:49
Postat av: Madelene

Angelica ~ Åh vad roligt, Grattis! Ja här är det bara bra med oss :)

2009-03-11 @ 21:54:44
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback