Pokerturneringen

Måste uppdatera lite snabbt innan jag skuttar i säng då jag blev stolt över min placering :)
Det var totalt 7180 spelare och jag kom på plats 1041, lovely! Mycket bättre än vad jag trodde.
Jag tänkte att jag kommer ju aldrig att slå mickes placering som va på 1079, men det gjorde jag! Och en peng fick jag oxå, gratis turnering var det oxå, kan de bli bättre? :)

Nu är jag försenad till sängs (brukar lägga mig senast kl 22 när jag jobbar) så jag hoppas verkligen att Aurora är på min sida inatt och vill sova skitbra. Inatt strulade hon rätt mycket och vaknade å bara grinade å grinade vid halv 4, ville aboslut inte sova mera. Fick välling och då blev hon iaf på bra humör.. Men gissa om man har varit trött idag. Jag tycker att det i normala fall är tidigt att kliva upp kl 6, men jag önskar nu att jag får sova till kl 6 imorrn då klockan ringer, vill inte kliva upp vid haöv fyra igen, fy så jobbigt!!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback