Princessan

Var längesen som jag la in bilder nu i bloggen på Aurora.

Så här kommer det lite nya bilder, har varit dålig med kameran nu men ska ändra mig

Tittut i lådan, avklippta jeans som blev shorts med leggings å tröja till :)


Såhär ser det ut när man får äta själv, ni som är föräldrar vet vad man får göra efteråt, STÄDA!




Såhär ser man ut när man e nybadad å mammsen inte har borstat mitt hår :D




Obs: Kolla youghurt dropparna som jag fick med på den sista youghurt bilden, läckert!
Man ska ju inte bara äta, man måste ju leka lite med, banka banka ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

hehe man ska ha roligt med ;) skratt.. sööt hon är.. vilket hår!!!

2009-03-06 @ 10:15:53
Postat av: Marie

Ja hon frodas och växer fort lilltjejen =)

2009-03-06 @ 13:08:17
Postat av: Madelene

Marie ~ Ja de går väldans fort :)

2009-03-06 @ 19:23:08
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback