Räcker det inte?

Räcker det inte med att hela familjen låg i magsjuka hela helgen?
Måste våran lilla princessa bli förkyld nu med? Gaah!
Hon e sååå hängig å har feber och orkar ingenting, hon har sovit i stort sett sen kl 15, till o från. Sovit å vaknat hela tiden. Hennes andning skrämmer mig något så vi har varit i kontakt med rådgivningen men ska av vakta än så länge då hon inte har så hög feber, hade vid kl 17 tiden 38,5 och det är ju inte så mycke egentligen. Normalt så ligger hon runt 37,6. Men det som oroar oss mest är hennes allmänna tillstånd, tidiagre när hon haft 39,5 grader så har hon endå velat leka osv, men nu vill hon bara sova och då har hon endå inte så hög feber, så jag springer å kollar henne hela tiden i sitt rum för hon sover även nu med.. Men när vi lägger oss så kommer jag att flytta in henne till oss så hon får sova emellan oss så man har koll hela tiden.

Fy jäklar vad gott det var med mat idag, har nog aldrig varit så gott!
Micke gjorde mat idag då jag bubbade omkring på Aurora just då, innan hon återigne somnade. Så jag fick mumsa på kycklingfile, kokt potatis och kokta grönsaker, yummi! Har dock inte vågat att dricka nå vatten eller mjölk ännu så det blev avslagen cola, de va mindre gott men de fick funka. Ska dricka vatten till kvällen å äta några mackor, men de bör inte vara någon fara nu, har ju fått behållit middagen igår och frukosten å mellisen idag.


Nä nu ska jag lägga mig på soffan och kika lite på television och se om den har någe intressant att bjuda på.. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Moahaha =) juadu vet inte riktigt. Ludde var/är min kompis från början =)

näe de e inte kul med magsjuka =( fyy faannn..

Jodå här är de e bara KANON =)

Hoppas ni blir bättre snart. Lär ju ta de där kaffe ante å micke pratade om då på robs fest =) är ett tag sen =)

2009-03-16 @ 19:21:22
URL: http://sexybabey.blogg.se/
Postat av: Elisabet

hoppas hon frisknar till snart =) inge kul..

2009-03-16 @ 19:24:26
Postat av: charlotte

800 på ellos :)

2009-03-17 @ 19:23:48
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback