Seglivad

Det kan man säga att denna magsjukan var, fyfan!
Jag är inte helt bra ännu, jag kräktes sist kl 03 inatt och hoppas verkligen att det var sista gången, för nu känner jag mig helt slut som människa. Har knappt ätit sen i torsdags å knappt druckit, allt man försökt peta i sig har ju såklart kommit upp. Jag åt en tekaka påvägen till jobbet i fredags morrse runt 7 tiden, vid 11 tiden fick jag åka därifrån så det är typ vad jag levt på hela helgen, känner mig sååå tom i magen så det e vidrigt!

Å jag e sjukt hungrig å törstig! Skulle kunna göra allt för att få äta en 3 rätters middag och dricka 2 liter iskallt vatten till det, fy vad det skulle sitta fint. Men nu törs jag bara dricka ytterst lite av avslagen cola o några skorpor, mums va gott ....

Så typiskt att man blir sjuk med när precis fått påbörja ett arbete, men det är väl den turen man har, så vad hade jag eg väntat mig? Jag blir så sur bara, men det e ju tyvärr inte något som man kan göra något åt..


Nä nu blir det soffan å vila å föröska få i mig en skorpa till, hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hualigen.. ja jag fick nog av min konstiga mage igår - lör- fy fabian.. trodde de var magsjuka men tack o lov inte - ja eller kortvarig sådan.. krya på er

2009-03-15 @ 21:55:15
Postat av: Elisabet

Nu har ja beställt en rosa tårta till hanna tills torsdag ;) tror hon kommer gilla den

2009-03-16 @ 09:27:17
Postat av: Elisabet

Den är super god.. synd ni inte kunde komma sist ja gjorde den men de kommer flera gånger :)

2009-03-16 @ 12:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback