Uppsala

Idag har jag spenderat min dag i uppsala.
Skulle dit på en arbetsintervju inom uppsala kommun, å allting gick verkligen kanon :)
Jag skulle få ett svar någon gång i april, dom hade en till omgång med intervjuer i början av april.
Jag tog iaf pappsen & bror med, så slapp jag att åka själv och yra omkring, hehe. Lånade en gps av Rob så vi skulle vara säker på att vi kom fram dit vi skulle, bara det att den nya E4an inte var inlagd på den såklart, så jag letade mig fram till rätt adress endå :) Sedan så blev det en bit god mat och liten tripp på staden, mysigt.

Påvägen hem från uppsala så ringde baby och ville att vi skulle plocka upp han & Aurora så kunde dom åka med till stan och så kunde vi åka och handla på willys efter att vi släppt av pappa & brorsan, så det gjorde vi. När jag kör in bilen på gården så är dom redan ute. Aurora tok vinkar till mig och drar stort på smilbandet och säger mamma direkt hon sätts i bilstolen, då blev jag alldeles tårögd! Det var helt underbart att se henne så glad och hon säger mamma på sånt härligt sätt ibland så det kryper i hela kroppen. Dessutom så är hon sååå söt i jacka å jeans, hihi.

Älskar min familj över allt annat!


Hon busade med morfar å morbror påvägen in till staden, sedan somnade hon gott vid 19 tiden, hade lite skönhetssång före bara :D Lära väl göra av med den sista energin haha.

Nu ska vi sova, är helt slut!

Natti

Kommentarer
Postat av: Elisabet

lät som en toppen dag :)

2009-03-24 @ 06:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback