Furuvik

Jajjemen idag blev det en premiärtur till furuvik och det var helt underbart!
Dagen började med att jag blev utringd till hotellet så jag var på plats strax före kl 10, jobbade några enstaka timmar men det var bättre än inget. Efter det så hämtade jag min lillebror hos mamma och så åkte vi hem till mig så jag fick byta kläder och hämta Aurora för nu var siktet inställt mot furuvik. Dom stängde dock kl 17 så vi hann inte att vara där mer än max 2 timmar, men det var endå skönt att ta lite lotter, åka karusell och kolla på djuren. Självklart så åkte jag karusell med Aurora och jisses vad hon skrattade, hon tyckte verkligen att det var skitkul och sa mera direkt efter! Vi åkte dom här flygsakerna där man kan sitta i ett bi, humla dinosauri & bil, alla vet nog vilka jag menar om man säger att man kan dra i en spak så man åker upp å ned hur man vill :D Det var nog den som Aurora gillade mest, för de skulle guppas riktigt ordentligt och hon sa gunga under tiden, haha. Ja roligt hade vi iaf så det blir ev en tripp dit i morgon igen, fast då tar vi oss en cykeltur och i morgon så kan pappa micke följa med :) Finns ju skrinda som tur är så damen kan sitta i den när man inte har vagn med sig. Tänkte även att hon skulle få klappa lite illaluktande getter i morgon så jag måste komma ihåg att ta med mig kameran!! Tur att man köpte säsongskort igår så man kan åka dit när man vill. Längtar tills badsäsongen startar för då ska vi även bada, det såg hel mysigt ut med dom där alla grejjerna i vattnet, sånt fanns inte när en annan var liten å skulle bada :D hehe.

I övrigt så har jag lite småont i halsen just nu, hoppas de går över lika snabbt som de kom!
Har verkligen inte tid & lust att bli sjuker, har 3 dagars jobba i veckan varav ett dubbelpass då jag jobbar konstans från 8 - 21, eller konstant å konstant, jobbar på hotellet först och sedan så jobbar jag kväll på björkegrenska, så kommer att ha en 1 timmes ledighet, men då ska jag även passera arslet från plats A till plats B, men de ger ju pengar :)


Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och fundera lite, roligt va? :D Natti

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja mera pengar att göra roliga saker för med barnen ;) hehe . ja vi ska nog ta furuvik ngn dag.. kram

2009-05-24 @ 09:49:30
Postat av: Emelie

Ja, visst ja. Stolen, den hade jag helt glömmt. Men den köper vi gärna av er. Hur mycket va de ni ville ha för den? Kram

2009-05-24 @ 15:32:32
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-25 @ 06:22:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

Hej! Jag vet faktiskt inte varför men jag kommer ihåg att vår präst sa att det funkade så iaf. Vi åkte ju till Egypten dagen efter och hade ju inte en chans att fixa ett nytt pass. Var lite orolig över att namnbytet skulle ske när vi var där och så skulle mitt pass bli ogiltigt. Det var i det sammanhanget hon sa att det alltid funkade så att det väntar någon vecka med att skicka in. Håller med dig om att det är drygt att vänta känns lite som life on hold. Allt är bara bra med oss annars! :) Kram

2009-05-25 @ 11:56:17
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: charlotte

ja nu är man blond igen, blir aldrig nöjd! men känner mig inte som mig själv när jag är mörk, så blont får det vara framöver!

2009-05-27 @ 07:10:39
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback