Halv vägs ;)

Ja snart så är man halv vägs till 50, nu är det inte många timmar kvar :D hehe.
Men de känns bara bra, man är iaf inte äldre än vad man känner sig ;) eller hur? (bäst att ni håller med)!!
Idag har det varit fullt upp, igen. Ovanligt va? Tycker att man har fullt upp jämt nu för tiden. Men mammsen kom iaf ut idag och gjorde en tårta, jag kan bara göra marsipan tårta, gräddtårta får jag aldrig lika fin eller god som mammas, så den fick hon minnsan komma ut och göra så gjorde jag marsipanen, fast hon hjälpte även till med den, ni vet föräldrar (jag gör det där jag) :D hehe. Hon hade även nybakade bullar, muffins och sockerkaka med sig så det finns massor att mumsa på imorgon, vilket jag ser fram emot :) Jag skulle ha gjort en kladdkaka nu ikväll med men det orkade jag inte så jag får göra den imorgon när damen sover lunch. Så fort vi hade lämnat Aurora på dagis till kl 9 imorse så var det bara hem att storstäda hela huset, så nu är det städat och fint. Det var inte stökigt så de behövdes storstäda av den anledningen, utan min storebror är ju allergisk mot katten så vi städar alltid innan han ska komma för att få bort så mycke katthår som möjligt. Han i sin tur hade ju hund som jag e allergisk mot så han fick ju göra samma sak dom gånger jag kom förbi när han bodde i söderhamn. Men nu bor ju bror i stan sen snart 1 år tillbaka och Melker bor kvar i huset i söderhamn, med sin matte såklart ;) Visst verkar det som att vi vill besöka varandra med ett varsin husdjur som den andre inte tål? ;) haha. Så kan de tju bli, alla gillar ju olika djur =)

Nä snart dax att sova, fast det blir väl svårt och somna. Jag är som ett litet barn när det gäller att fylla år och julafton, hahaha. Det e faktiskt sant oxå, jag längtar till sånt så man får svårt att somna, helt otroligt då man lixom blir 25 år, men men inte mycket att göra åt det, sån är jag :)


På lördag är det dessutom 25 års fest vilket ska bli jäääkligt kul, längtar till det oxå så har väl svårt att somna på fredag med, hahaha. Det blir jobbigt de här med nästan 2 sömnlösa nätter på samma vecka, men å andra sidan så är man ju van med sådana nätter då damen aldrig sovit helt bra om nätterna sen dag 1. Inatt fick hon för sig att vara vaken från kl 23 - 02 innan hon äntligen somnade om igen. Hon började redan att strula på kvällen och vi stängde av filmen vid 23 tiden å gick å la oss och hämtade in damen så hon låg emellan oss, hon var propellen själv, mycket bra sångerska och en jäkel på att dra i håret.. Så det blev med andra ord rätt roliga 3 timmar (ironisk)! Vid 02 tiden så var jag så trött så jag knappt visste mitt förnamn så jag sa åt henne att nu får du faktiskt somna annars får du sova i din säng och så vände jag mig om och somna, sen vaknade jag till vid 8 tiden och strax efter det vaknade Aurora oxå. Att jag inte sa så tidigare så hade hon kanske somnat tidigare? haha, tror inte det men endå :D

Om jag orkar så uppdaterar jag bloggen imorgon, annars blir det på torsdag.
Man brukar vara helt slut efter kalas så man intar soffläget när alla åkt hem, hehe. Ciaaao !!

Kommentarer
Postat av: Katrin

hihi grattis på dej =)

2009-05-06 @ 00:55:43
Postat av: Elisabet

Ett stort grattis till dej på din dag, hoppas den blir solig o fin, samt väldigt trevlig :) Mumsa lite tårta för min del med!! Ses till helgen. Kram

2009-05-06 @ 06:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback