Hela Natten !

Aurora sov i sitt rum heela natten utan att vakna en enda gång! Helt otroligt!! 
Jag vaknade till vid halv 6 och fick en chock när jag såg klockan, sprang in till hennes rum för att kolla henne, men hon låg så sött och snarkade där så :) Gick och la mig igen men då vaknade hon vid halv 7. Jag tänkte att jag gör en test och tar med henne in till våran säng å ser om hon somnar om, ja visst gjorde hon det, vi sov till strax före kl 8 :) Så gissa om jag är utvilad och pigg idag?? Har inte fått sovit en hel natt på evigheter, tur dessutom att man gick å la sig 22:30 igår kväll så det blev några timmar :) Fast jag tror knappast att hon sover hela natten igen, men jag kan ju alltid hoppas!

Annars idag så händer det väl inte allt för mycket. Ska som jag skrev i gårdagens blogg ut och äta lunch med pappsen, sen ska jag jobba kväller i karlholm och sen dag i morgon. Sen är jag ledig till den 27 om dom inte ringer innan. Eller jag ska på ett infomöte i karlholm på måndag på eftermiddagen. Så får se vad vi hittar på i helgen, leklandet hoppas jag på :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Leklandet låter roligt =) vi har inget för oss.. jobbar torsdag till fredag men sen är ja ledig va ja vet nu =) kram

2009-05-19 @ 10:15:51
Postat av: Elisabet

Kanske skrev lite luddigt i bloggen men ja menade att tapeter o sådant får man räkna med o fixa men att behöva ta kök o badrummen var lite o ta i.. iaf i den prisklassen kram

2009-05-19 @ 10:22:05
Postat av: Elisabet

Hoppas maten smakar :) kram

2009-05-19 @ 12:11:50
Postat av: Nina

Hej :)

hoppas allt e bra med er.

med oss e de helt okej. de knallar och går framåt.

upps and downs har vi alla :P



roligt att hon sov första natten ensam igår ;)

ja måste ha haft jordens snällaste son som bebis, han har sovit i egen säng sedan han var 2månader :P brevid våran till han var 6månader och sedan dess i eget rum . dock när han vart sjuk så har han sovit med oss :)

men han e ju i sin värsta ålder nu (blivande 3åring i juli) så 3års trotsen e i FULL gång :P haha

man blir lite nervsam ibland att man nästan skulle kunna sätta sig ner å grina ler mer vild än tam typ haha.



kul att ni köpt hus :)

letar lägenhet på brynäs ja, och ska ju försöka på dagisplats med :P allt e så krångligt när man vill flytta från en ort till en annan :( suckar



jag har börjat jobba på björkegrenska :)

fick gå intro i april och får jobba massa nu :) så skönt att ha ett jobb igen och ja trivs som fisken i vattnet, fast de gjorde ja ju för 6år sedan man när ja jobba där :P valbo e bara skit. vill bort bort bort :)



sköt om er Kram Nina

2009-05-19 @ 19:21:51
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback