Introdax :)

Yes nu är det introdax igen :)
I morgon har jag intro på westlandia i karlholm, mitt 3e jobb :) Jag måste verkligen säga till alla mina arbetsgivare att dom får dra iaf en 34 % i skatt så man e säker på att man inte får en skattesmäll nästa år, det blir ju klurigt då man har jobb i olika komuner och alla drar olika procent med skatt. Jag fick ju redan som ni vet en skattesmäll förra året då jag jobbade bode i skutskär å stan och fick då betala 11 000 kronor och det har jag ingen större lust att göra igen, vill hellte få tillbaka, som jag får i år, en stor summa med dessutom, aldrig fått tebax så mycket någonsin :) Kan ju iofs bero lite på att man har hus o sånt nu med. Men de ska jag fixa, betalar hellre för mycket skatt i månaden så man sedan får tillbaka än att betala för lite så man sedan får betala.

Det blir bara en snabb uppdatering idag, jag är sjukt trött! Har varit ute hela eftermiddagen och fått frisk luft. Vi åkte ut till laggabo vid 14 tiden och var inte hemma fören runt 20 tiden, så gissa om damen slocknade fort? 1 timme senare än vad hon brukar lägga sig och dessutom varit ute heeeela eftermiddagen, hoppas att det ger resultat på nattens sömn så man är utvilad å pigg till intron imorgon, ska bli spännande men som alltid så har man ju iaf nåågra fjärilar i magen :)

God natt gott folk

Kommentarer
Postat av: Elisabet

lycka till på jobbet

2009-05-18 @ 06:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback