Snabb Update

Det blir bara en snabb uppdatering då jag är eftertraktad hos John Blund :)
Kom nyss hem från jobbet och allt har gått bra, trivs som fisken i vattnet på alla mina jobb!
I morgon har jag dock en något tuff dag framför mig, ska nämnligen ha dubbelpass, så jobbar 8 - 21. Det går det med så länge det inte blir flera såna pass i veckan. Inge problem för att jag inte skulle orka arbeta så mycket, det gör jag utan problem, men jag tycker att det inte är värt att jobba flera såna pass då jag inte vill vara borta från Aurora. I morgon kommer jag inte att träffa henne nånting så nästa gång blir på fredag, så det känns lite tufft. Men det får som sagt gå ibland, så länge det inte sker flera ggr i veckan. Pengar är inte allt, dom är bra att ha för allting kostar, men viktigaste för mig är familjen. Jag skulle kunna bo i en liten rutten etta, så länge jag fick göra det med min familj.

Nu har vi även kollat ut kakel & klinker och kommit överens, vilket vi faktiskt var på en gång :) Det blir mörkt klinker, svart med inslag av koppar å något glitter, vet att det där med glitter inte låter så vackert men det var verkligen snyggt. Sen kaklet blir i 2 färger och så en bård i mitten. Nedtill blir det mellangrå med nå mönster i och sen kommer det en bård med mönster och sedan blir det vitt kakel över med mönster i, nu blev det säkert mycket mönster här men dom som känner mig vet att jag är ur kass på att förklara saker, så ni får invänta bilder och se istället, bäst så. Vi tycker att det är snyggt och det e huvhudsaken. Dröjer dock lite tills vi kommit dit, så vi har inte köpt det ännu. Men köpte golvbrunn idag så i morgon ska mannen renovera för fullt, den ska på plats, gipsskivor ska upp och golvspånet ska läggas på plats igen då golvbrunnen är på plats. Efter det ska han köpa en flytspackel å tätskickt och det ska på i omgångar och flera lager, sen så är de nästan dax för klinker å kakel :) Det händer iaf grejjer nu hela tiden =)

Nä det blev visst lite mer uppdatering än vad jag egentligen tänkt mig från början, men nu så John Blund så kommer jag och gör dig sällskap, som jag längtar efter dig ;) Natti på er gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Som du säger pengar är inte allt man bra o ha.. Klart man vill hinna med barnen med :) Har lite ångest själv eftersom jag ska jobba långpass själv börjar ju idag kl 15 o slutar inte förän lördag kl 08.30. Åå sen jobba hela söndagen med.. Blir lite tid med lilleman denna veckan men nästa vecka ska ja vara ledig minst mån+tis har ja bestämt mig för ;)

Åå då blir naturligtvis barnen hemma med mig :)



Snart är det lördag den 6 juni med - laddad?? hehe



Ha en bra dag på jobbet - sms terror sen hehe kram

2009-05-28 @ 06:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback