Flera dagar

Ja nu var dte flera dagar sedan jag uppdaterade sist. Ni som följer min blogg vet säkert att jag jobbat helg och då blir tyvärr uppdateringen här på bloggen lidande, jag har varken tid eller ork att uppdatera då.

Sen beror det oxå på att jag inte mår så bra just nu, vet inte vad det är men ska ringa en läkare i morgon då detta har pågått i ca 1 vecka - 10 dagar, har inte helt koll men däremellan. Orkar inte gå in nå detaljerat men får jäkligt svårt att andas emellanåt och det sitter i någon timme, sen poff borta och fryser o mår knepigt i kroppen. Sen kommer de tillbaka dagen efter på olika dyng och så håller det på. Nu ha rjag fått nog då det är riktigt obehagligt så ska ringa min läkare i morgon..

Nu ska jag sova, då känner man ingenting. Go natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du mår bättre nu med medicin.. nu är halva vårt boende grannar med er :) kram

2009-11-23 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback