Helt Slut

Nu är jag helt slut kan jag säga!
Var ju som sagt på bio ikväll med Elisabet och vi såg Bröllopps fotografen och jag tyckte den var kanon bra och mycket rolig, det blev många skratt. Verkligen en film i min humor! Var hemma runt 21:30 tiden skulle jag tro. Kommer hem och vi har fått stopp i avloppet, igen! Blir tokig snart, och det är alltid alltid när det regnat mycket, hmm? Så nu är det stopp och vi lär väl ringa en spolbil i morgon, micke har hållit på hela kvällen med att försöka få bort stoppet själv utan att lyckas, ska göra ett sista försök i morgon och köpa nå högtrycks grejimoj på jula som kan hjälpa, om inte så får vi ringa spolbil. Medan han höll på med avloppet så fick jag något ryck och skurade köket, normalt att börja med det vid 22 tiden? Vad gör man när det behövs och man är rastlös, börja nästan krypa i kroppen hehe. Så nu är det bakom kyl, frys & ugnen kvar, men de orkar jag fan inte nu!

Annars så började dagen med en att kliva ur sängen kl 9:30, wow wow det händer inte alltför ofta! Dock så var Aurora & jag vaken sen kl 7 men hon kollade så snällt på pippi och mamma vilade vidare men fick svara på vissa saker ibland, ni vet "mmm, jaa där är pippi" typ inävat halft i sömnen haha :D Skönt var det iaf. Klev upp och gjorde oss iordning och åkte med övriga familj å släkt till valbo där det blev lite loppis och sedan så åkte jag & Aurora och lillebror till ikea för att käka lunch, mycket trevligt! Efter det så åkte vi mot staden igen och Aurora somna snällt i bilen så hon fick sova sin lunch där.


Nu ska jag gå och lägga mig, sjukt trött! Hoppas man får en lika bra morgon i morgon som man fick imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback