Stopp i avlopp

Då har vi fått stopp i avloppet igen, trevligt eller inte!
Igår kväll blev det stopp i avloppet och är kvar sedan dess, micke försökte hela kvällen igår att få bort det själv men gick sådär, han var nyss till stan och handlade lite prylar med bror sin så nu håller micke, hans bror & deras pappa på att föröska få bort det, om inte så lär vi ringa spolbil, men då väntar vi med att göra det i morgon.. Ringer man hit en idag så blir det jourtid och kostar det dubbla, så nej tack! Har vi varit utan toalett sen igår kväll så kan vi fan vara det tills i morgon bitti oxå, sådeså!


Jag fick vara själv hemma med Aurora medan dom var i stan, helt underbart!
Nu funderar ni kanske om jag inte brukar vara det, och svaret är Nej. Micke är ju typ alltid hemma då han jobbar hemma osv, så han är typ alltid hemma! Vilket jag är lite smått less på om jag ska vara ärlig, för jag får aldrig vara hemma helt själv eller vara hemma med Aurora, jag vill och behöver både och. Så det var helt underbart att få vara själv med Aurora nu, vi gjorde mat, dansa till musik och sen la jag henne för att sova lunch. Vilken Ängel! Hon var duktig och lyssnade precis hela tiden, hon åt mycket mat och somnade på 2 röda, helt otroligt vilken skillnad när man fick vara själv med henne än om vi båda två är hemma. Då ska hon bara försöka spela ut oss, hon är inne i det nu. Så nu ska jag kasta ut karln lite oftare vare sig han vill eller ej :D


Vid 2 tiden kommer mamma & mormor på lite fika, jag gjorde iordning en tårta i morse. Eller jag & jag, ska snarare säga att jag & Aurora gjorde tårta, hon hjälpte till med att vispa grädde, vispa vaniljsås, blanda sylt & grädde, gegga på tårtan samt dekorera, hon kommer att bli en bagare! Haha.

Bild på tårtan kommer ikväll, orkar inte lägga in nu. Ni får inte skratta!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det där med stopp har vi fått erfara oxå :S

Inte är det kul inte :(

Hoppas det löser sig! Vet ni varför det blir stopp? vi tog hit en som filmade avloppen, var kanon!



Anledningen till att vi tittade på Idol på datorn är för att vi inte har nån tv...eller tv har vi. Men sa upp vårat abbonemang så nu är vi utan tv. Går bra med dator oxå :)

2009-11-15 @ 14:50:56
URL: http://lottandrea.blogg.se/
Postat av: Elisabet

vilken tur de ordnade sig..



Kram

2009-11-15 @ 20:21:53
Postat av: Elisabet

Du kommer hinna lära känna henne nu :)

2009-11-16 @ 06:53:26
Postat av: Lotta

Jo, brukar oxå alltid skicka mia mail eller så men nu var det så att de inte hade nån hemsida eller nån mailadress så då får det bli via vanlig post!

Är spontanansökan, alltså de söker ingen personal!

2009-11-17 @ 02:40:31
Postat av: Elisabet

Jajamensan nu är det nära ;) kram

2009-11-17 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback