Blondino

Färgade håret hos Tezzan igår efter jobbet så nu är man Blondino, visserligen var jag redan det innan men nu är det betydligt ljusare och så fick jag bort utväxten så nu är jag nöjd igen, färgade även underhåret lila/rött/brunt, mycket mycket nöjd över det oxå. Kommer att bli fint till lördagens frilla som kommer att bestå av änglalockar där båda färgerna möter varann, snyggt värre och bild kommer, ska ta med kameran till festen kan ja lova :)
Om 2 dagar så får jag ha min fina fina glitter klänning, lovely :) Måste noppa å färga ögonbrynen innan lördag samt köpa lite glitter smink å glitter spray att ha i håret.

Idag efter jobbet så följde jag med Tezzan till valbo då hon skulle sätta i löshår hos en tjej vars blogg jag läser dagligen, hon la ned den ett tag men tur att hon ångrade sig, för det är en av mina favoritbloggar som jag läser dagligen. Håret blev iaf mycket bra och man blev ju sugen själv såklart, så dröjer nog inte länge innan även jag kommer att sätta i hår i peruken ;) Tjejen var duktig och tiden gick mycket fort. Jag fick busa lite med sonen och han var såå söt och han hade riktigt ljust fint hår och pratade väldigt gulligt! Barnkär som man är :)


Nu ska jag kolla resultatet av idol och hålla tummarna för camilla och tove, god natt!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ditt hår blev kanon bra :D kram

2009-10-02 @ 13:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback