Bokat & Klart

Nu har jag precis bokat buss till mig & Elisabet så i morgon far vi till Stockholm! :)
Det blir en heldag, bussen går redan kl 7:30 och kommer hem i morgon kväll, härligt härligt!

Jag lääängtar!!


Allting blev sålt på tradera oxå så jag är mer än nöjd, det här blir nog en bra dag =)

 

 

Måste bara säga att jag avskyr att man ska ställa om klockan, det var jättebra igår när man fick sova 1 timme längre, men lilla damen har ju sin inbyggda klocka så hon vaknar vid halv 6 - 6 och tror väl att klockan egentligen är halv - 7 som den var innan, mycket trevligt :D Endå så får hon ju vara uppe 1 timme längre på kvällen, blir ju så när klockan e omvänd. hehe


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Snart kommer hon in i de gamla banorna igen o sover bra - Hanna hade jämt samma problem..

Klas märktes det inte på men han är ju en riktig tröttmössa :D



Ja det ska bli superskoj o åka iväg - du o ja :D



KRAM

2009-10-26 @ 10:02:12
Postat av: Marie

Ha det så kul här i Storstaden :)

2009-10-26 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback