Boxer

För ett tag sedan så köpte vi ju en tv in till sovrummet. Vi har ju såklart tänkt att ha så man kan kolla på tv kanaler och inte bara film som vi gör nu, eller som Aurora gör nu heter det, bara hon som kollar på sina filmer där som pippi långstrump, rasmus på luffen och barnen i bullerbyn hehe. I vardagsrummet så har vi ju med en boxer från telia där vi alla kanaler förutom canal + och tv tusen. Vi tänkte först om vi skulle ta en till boxer från telia in till sovrummet men efter en snabb fundering så blev svaret nej så nu ikväll beställde vi en robert boxer. Vi ville inte ha lika för ska vi kolla på en varsin tv samt ha datorn igår så lär det gå segt då allt är på samma lina, dessutom om telia skulle strula någon gång så kan man iaf se på tv då man har robert box, så de fick bli så :) Fick alla kanaler som vi behöver till den oxå, den ska ju bara vara i sovrummet så viktigast var 1,2,3,4,5 och tv6. Men sen följde även min favorit kanal med som är tv4fakta :) övriga kanaler som följde med var bl.a nickelodeon, disney channel, discovery, animal planet o lite mera, kommer ärligt inte ens ihåg alla kanaler fast jag nyss läste dom. Så nu vill jag ha mitt paket på posten så jag kan ligga i sovrummet på fredag och kolla på idol, hehe. Hoppas de hinner komma så fort, men tror att det skulle ta 3 dagar så då borde vi hinna ganska så precis :)

Nu är det snart sängen som gäller, jobbar 7 - 15 i morgon om man inte får jobba över vill säga, händer dock inte så ofta hehe. Sov gott folket


Kommentarer
Postat av: Elisabet

ja vi funderar ännu va vi ska ha.. men snart dax o beställa..

2009-10-20 @ 06:58:54
Postat av: Anonym

Tack tjejen ;) Ja men ibland behövs det sådant med ;) KRam

2009-10-21 @ 08:11:09
Postat av: Elin {Mamma till ängeln Meja och gravid}

Det hoppas jag också att jag inte blir, men jag tror inte det.. Okej.. Eftersom att jag både är gravid och har diabetes så tyckte både läkare och barnmorskor att jag skulle ta det eftersom att det är två av dom största riskgrupperna..

2009-10-23 @ 00:16:16
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej vännen! Här kan du beställa kalendrar. Visst är e en bra Julklapp? =) Kram

http://www.vistaprint.se/manga-kalendrar.aspx?GP=10%2f23%2f2009+6%3a31%3a02+AM&rd=2

2009-10-23 @ 12:32:20
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback