Halloween

Happy Halloween gott folk!

Dagen började tidigt, redan kl 6:30 vaknade damen och direkt ville hon se pippi, hon hinner knappt att slå upp ögonen innan hon ropar pippi pippi i örat så man vaknar, sötnosen!
Hon fick kolla på pippi i 1,5 timme och jag vilade halft vidare till kl 8 innan vi gick upp för att äta frukost, eller snarare att Aurora åt frukost, jag började att må illa igen så kunde inte äta. Dumma mage. Efter frukosten så gjorde vi oss iorndning och åkte till svärmor, stannade till på citygross innan och köpte med oss frukost eftersom klockan var strax efter 9 ;D Frallor med skinka var gott, fick i mig 1,5 sån och det var mycket gott! Lämnade mina nya jeans leggings till svärmor som jag köpte igår, dom var såklart för långa så hon ska lägga upp dom :)

När klockan började närma sig lunchtid så åkte vi hemåt så damen fick äta pytt i panna till lunch och sedan sova, jag var med super duper trött så gick och la mig efter hon somnade på 2 röda. Efter nästan 2 timmar så kommer Micke och väcke rmig, jisses vad länge jag sov. Kort efter att man blev väckt så fick han även väcka Aurora, jisses igen, hon brukar inte sova så länge, max aboslut max 1,5 timme. Hon kanske var trötter efter veckan som varit hehe.


Då det är alla helgons dag så gick vi till minneslunden med ett varsitt ljus att tända. Det är alltid lika jobbigt och kan inte hålla mig från tårar.. Så det blev inte mycket sagt en kort stund efter vi gått därifrån då man lär hämta andan igen. Saknar mina släktingar men framförallt min morfar, han älskade verkligen barn och busade och retades med mig jämt och jag tyckte det var skitroligt. Synd att han aldrig fick chansen att träffa Aurora, han hade blivit överlycklig! Nu kommer tårarna igen ..


Trevlig alla helgon på er!


Aurora alla helgon fin med jeansväst & kjol :)


 

 


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tjusig hon var i kläderna :)

2009-11-01 @ 13:31:35
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback