Hej Läsare!

Hur mår ni?
Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör just nu, hatar förkylning! Däckade kl 21 igår med feber, upp till jobbet i morse, dock så klarade jag bara dagen till kl 12, sen lära jag gå hem 3 timmar tidigare. Försökte intala mig själv att med lite alvedon så blir man ju piggare och då är det bara att köra på, dock så gällde det bara för stunden.

Igår var jag som sagt på kick off i kungsholmen. Måste säga att det var ett fantastiskt fint ställe, en Ö :) Var vatten runt om med en massa fina bryggor från alla håll o kanter och man fick gå över en lång å gungig brygga från parkeringen för att ta sig över. Inne i huset så var det kanon mysigt. Konferens rummet låg högst upp på vinden så även det var lite coolt. Jag kommer defintivt att åka dit igen, dock sommartid så man slipper frysa och så kan man bada, kan bara tänka mig att det måste vara underbart att vara där sommartid, det fanns ju rum att hyra så en övernattning blir det till sommaren :) Dock så mådde jag inte så bra igår heller så fick även då leva på alvedomn och höll tummarna för att jag skulle klara mig hela dagen, hade inte så många andra alternativ igår då man var några mil hemifrån men det gick bra :D


Annars idag så har det bara varit en lugn dag, inte orkat så mycket mer om man säger så. Har legat i sängen och vilat mestadels, medan Aurora kollat på pippi eller busat omkring. Till middag blev det Tacos vilket är super gott och Aurora äter vanligtvis hur mycket som helst av det då det mestadels består av grönsaker och det är ju hennes favorit, hon skulle lätt kunna bli vegetarian och bara äta sallad haha.

Just det, dagis ringde vid 1 idag och sa att hon bara gråter o gråter så jag åkte direkt och hämtade henne. Skulle annars ha hämtat henne efter hon sovit färdigt vid ca halv 2, men nu hade hon varken ätit eller sovit. Dock så brukar hon äta dåligt på dagis men brukar sova iaf. Hon hade grinat på förmiddagen oxå men då trodde dom att det var för att hon kanske var hungrig å trött, men icke. Men när vi kom hem så var hon som vanligt igen. Glad, sprallig & full fart i 290, wrooooooooooooomm! Jag trodde först att det var för att hon kanske hade ont i foten då hon inte riktigt haltar längre, utan mera stapplar, men går ganska bra endå. Men jag tror mer på att hon inte ville vara på dagis, kart dom kan ha sådana dagar oxå. Sen så var det första gången som hon fick ha med sig ett gosedjur, favorit djuret är pippi (den gula pip figuren) så jag tror att hon var ledsen för att hon kanske inte fick ha den hela tiden. Är då inge fel på henne iaf för här hemma har det varit full fart. Sen klart att hon kommer att ha lite ont i foten när hon stukat den, men aboslut ingen fara. Då skulle hon säga till själv och inte vela springa fram å tillbaka.


Nä nu ska jag slänga mig i duschen för att se om man kvicknar till, sen blir det soffan hela kvällen med en filt och kolla på idol, sen vidare till sängen och hoppas att man vaknar frisk å kry i morgon.

På söndag vill vi ha fint väder, iaf inge regn å storm. För då ska micke, pappa & bror rensa vårat garage så vi kommer in med bilen, just nu kommer man inte ens in med en barnvagn :D Så mycket skit är de där inne, allt från renovering typ hehe. Lovar att jag ska knäppa före och efter kort, för ni lär fan få se hur mycket saker som det verkligen är där just nu, oj oj :d

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Hejsan! :) Tack så mycket! Båda är fodrade. Vilka är det du är intresserade av? Gissar på Olivers - 799Kr. Älskar verkligen Viking skorna! Kram

2009-10-16 @ 22:31:26
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback