Illamående, skoja inte

Igår kväll på jobbet så började jag att må sjukt illa! Har aldrig i mitt hela liv mått så illa någonsin, inte ens när man haft magsjuka! Jobbade till kl 21 och sen skyndade jag mig hem och sa hej till micke lika snabbt som jag sa god natt, 10 minuter senare låg jag i sängen. Jag mådde så sjukt illa och fick en tok frossa, låg så till ca kl 02, efter det började jag att svettas som en gris istället, fram till kl 04 innan jag äntligen somnade.

Skulle egentligen ha jobbat 13-21 idag, men chefen ringde å väckte mig kl 7:45 och fråga om jag kunde komma in direkt o jobba, sagt o gjort. 30 min senare var jag på jobbet, mådde hur bra som helst. Vad hände? Jag jobbade till nästan kl 15 sedan var mitt arbetspass över, någon annan tog min kväll. Så nu är jag långledig enda till på måndag kl 13. Jag vette tusan hur jag kunde må sådär, har varken tagit svin vaccinet eller e gravid som ni säkert gissar på.. Sånt som händer, skönt att det är över iaf för det var verkligen inte roligt!


Har varit en lugn dag idag efter jobbet, bara varit hemma och busat med Aurora och gjort lite mat och plockat in hälften av tvätthögen :D Hon fick bestämma middag idag och då blev det pytt i panna. Man kan fråga henne vad hon vill äta och hon svarar.. Inte illa. Så ibland får hon faktiskt besätmma när en annan iaf inte har någon fantasi.

I morgon blir det ev valbo med Elisabet, då vi ska prova lyckan att handla lite på hemmaplan istället haha. Skulle iaf behöva fodrade vinterskor då det blir att vara ute mycket i vinter då damen älskar att vara ute samt åka pulka, dessutom flytta rju snart Elisabet med familj hit så det blir skoj skoj :) Längtar nog lika mycket som dom, nästan iaf :D haha.


Nä nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla lite på tv tills jag somnar, blev helt slut efter att jag lagt Aurora, som för övrigt tog 50 minuter. Jag fick både ta bort pippi & snutte filten innan hon väl somnade. Strular man så åker det bort, då får man somna utan :D Sen när hon somnat så har jag lagt dit det igen så det ligger där när hon vaknar :)


Natti Natt


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hua hua för illamående.. hade en släng av de idag ja med bläääääää

2009-10-31 @ 15:06:31
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback