Its over

Nu är helgen över, skönt tycker jag.
Har varit en tuff helg, både på jobbet och hemma. Aurora är sjuker och det har inneburit lite sömn för alla här hemma, från torsdag - lördag så har jag sovit max 6 timmar sammanlagt. Sen jobba på det, så gissa om jag känner mig slut som människa. Tack & lov så sov hon relativt bra inatt, vakna "bara" 2 ggr men somna nästan om på en gång. Var dock endå trött på jobbet i morse då man förlorat många timmar sömna från torsdag - lördag. Men mest synd är det såklart om Aurora som är förkyld å hängig. Hon har inte haft någon feber direkt, håller sig på 37,7 så det är bra, hoppas hon slipper den.

I morgon är vi lediga, eller ja iaf jag & Aurora. Så vi ska faktiskt bara vara hemma och ha en mysdag! Om hon inte är lika hängig så ska vi ta oss en tur till lekparken så hon får gunga & åka lite rutchkana. Pappsen däremot måste ju jobba, han ska dessutom jobba med huset i morgon då han måste sätta upp vattenberedaren på plats så att vi kan ringa firman som ska koppla den så allt fungerar. Micke måste även dra lite el till luftvärmepumpen som dom kommer antingen i morgon eller på tisdag och sätter på plats, härligt att det rör på sig! Snart har vi både värme och vatten i huset, hehe. Vilket vi har nu med såkalrt men det blir mycket mycket billigare framöver :)


Det blir inte mer uppdatering än såhär då jag är helt färdig. Tog precis en välbehövlig dusch så nu kanske man kan bli männsika igen, hehe. Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback