Korsett

Idag kom mitt paket som jag har väntat på hela veckan, nämnligen min fina korsett som går i svart/rosa :)
Den var finare än väntat så det var helt klart värt pengarna som den kosta. Har länge velat haft en korsett men dom är ju så fasligt dyra men nån gång lär man slå till, speciellt när man hitta en i rosa/svart :)

Nu börjar snart idol, hoppas man får se det från början. Micke lägger Aurora men hon ropar bara efter mamma men jag går icke in, då lär hon sig det direkt. Redan förra veckan så fick inte jag lägga henne, nu är det pappsen som inte får, hur dom håller på :D Viktigast är nog att inte vika med sig på den hon ropar efter för då är det kört och dom lär sig direkt. 


Såhär ser den ut :) 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit vilken snygg. Så de finns en lite feteshist i dej. =)

2009-10-25 @ 19:21:42
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Den var riktigt snygg.. =)

Ja, New Yorker. Den ligger i S:t Pers gallerian. Mitt i city. Så mycke fina kläder. Sk också åka dit nån dag. Perfekt med upptåget. När hade du tänkt åka? I morgon? =)Jag följer gärna med. Hör av dej om du vill ha sällskap. Kram

2009-10-25 @ 21:37:37
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback