Lillebror :(

Min lillebror har varit dålig till och från i snart ca 2 veckor. Åkt fram o tillbaka mellan hälsocentralen & akuten som en jojjo. Han blev dålig inatt igen å mamma ringde återigen till en läkare, fick komma till hälsocentralen men fick en remiss till akuten där han ganska snabbt blev inlagd, så nu ligger han på sjukhus stackaren :( Hoppas att dom får reda på vad det är för fel snart så man får veta och att han får må bra igen, man är ju orolig som tusan, han brukar aldrig vara sjuk typ, förkylning på sin höjd. En sådan kommer man väl aldrig undan hehe. Ska iaf dit och hälsa på honom i morgon.
Annars så har jag jobbat 12-20 och det har gått kanoners, som alltid. Långa pass och hela dagen nästa borta men det är lugnt, blir skoj när lönen kommer istället. Å denna gång blir det en tripp till stockholm med Elisabet på löningsdagen, härligt! Fast jag tar en tjuvtripp til lstockholm före, närmare den 15 då det är kick off med jobbet. Så jäkla roligt att man äntligen får följa med på sånt här, innan har man ju bara fått jobba när dom andra åkt, men nu är man en i gänget och får följa med, ser verkligen fram emot dagsturen till sthlm men är mycket nyfiken på vad vi ska göra, vilket vi inte vet ännu, kanske blir suprise :D Vill ha den 15e och 27e nu nu nu :)


Nä nu ska jag ta en dusch då jag luktar svetto bert och håret är flott som en pizza efter dagens tuffa workpass, så dax att bli människa på nytt! Sen är jag laddad för att krypa ned i soffan och mysa med mannen och en film, det blir en Johan Falk film och dom är grymma, så måste skynda mig så man får kolla nån gång!

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nämen usch då :( Lillkusinen.. Du får hälsa till honom och krama om honom från mig!

2009-10-07 @ 00:20:25
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hoppas nu att de tar reda på vad de e. Så han blir bra igen. Kram

2009-10-07 @ 06:44:31
Postat av: Crazyangel

nää visst är det så. Men milton är ändå så pass stor då så han kommer nog gå en hel del, det gör han ju redan nu, så dom får väll turas om vem som sitter fram och bak när det är dags för sittdelen. Annars får man väll skaffa ståbräda oxå.

2009-10-07 @ 18:44:34
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel

jag tror det är lättare att göraså om man har en sm passerat 3. och milton ska ju va hemma med oss, så det blir svårt. Vill ju ändå ha tillgång till en vagn även för honom om man är nånstans och han blir trött.

2009-10-07 @ 19:57:51
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: madelienet

sv.hallå där!

det e bra med mig, hur är det själv?

näe du, ingenting :/ de känns lite tråkigt

jag som trivdes så bra!

hur går det för dig då, trivs du lika bra? :)

hoppas bror din kryar på sig! jobbigt sånt där :<

kram!

2009-10-08 @ 12:09:04
URL: http://madelienet.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Tack för sällskapet idag - ja blev lite shopping på ikea :) Kommer blir skönt med lite nytt när man kommit in i huset :) hehe..



Hoppas vi ses snart igen..



Längtar tills flytten nu :P



Kram

2009-10-08 @ 15:21:01
Postat av: Catrine

Ni ska inte till Stockholm..Ni ska till Kungsholmen som ligger i närheten av Falun :)

2009-10-08 @ 17:21:10
Postat av: Madelene

Catrine ~ Aha, jag frågade någon på jobbet vart dte låg och hon sa stockholm, därav jag trodde det. Låter ju som stockholm hehe. Det blir nog kul vilket som hehe

2009-10-08 @ 17:58:32
Postat av: Marie

Madde... Du hade inte helt fel att Kungsholmen låster som Stockholm.. För Kungsholmen finns här med ;)

2009-10-09 @ 12:36:09
Postat av: Madelene

Marie ~ Ja visst finns den? Anade det. Dock var inte dit vi skulle nu, tyvärr :D Då hade jag kunna smitit ifårn och hälsa på dig :) haha. Det ska jag göra snart iaf, ska nog till sthlm den 27e iaf med en vän och shoppa =)

2009-10-10 @ 21:58:11
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback