Ny Design

Som ni säkert redan har sett så har jag en ny design!
Den har jag att tacka Stephanie för, tackar igen :) Jag är mer än nöjd, blev verkligen fin och i rosa som oxå redan vet är min favoritfärg. Fina bilder och fin text, är bara nöjd med den!

Ni kan spana in Stephanie på hennes blogg här ---> http://stephanieronning.blogg.se/
Annars så har det varit både en lugn helg och fullt upp. Gårdagen (lördag) var bara lugn, gjorde inte många knop alls då man mådde sisådär. Det enda jag var utanför dörren var när vi åkte in till stan och tanka herbie med en full tank och sedan till affären. Idag (söndag) har vi däremot varit ute nästan hela dagen. Började med att åka in till stan kl 9 för att hyra ett släp då micke, pappa & bror skulle rensa vårat garage och åka till återvinningen med skiten. Vi hyrde det största släp som finns och det blev 2 vändor dit, nu är det tomt å fint i garaget igen och jag kan äntligen köra in bilen så man slipper sätta sig i en kall bil samt skrapa rutor på morgonen, brrr. Glömde dock bort att knäppa före bild som jag lovat, sorry! Kan knäppa en efter bild iaf, så får ni tänka er hur före bilden såg ut om jag säger att ni inte ens fått in en cykel haha. Nu fick jag in bilen lixom :D Vi tackar för hjälpen :)

Sen har vi även krattat undan alla äpplen och micke har gjort sig ett kontor i källaren, vilket jag tackar o bockar över. Det är lite smådrygt faktiskt att han alltid jobbar här i vardagsrummet, en annan får aldrig någon "space" får aldrig vara ensam hemma eller ensam hemma med Aurora och man vet aldrig när han jobbar fast han sitter vid datorn och då är det med svårt att hålla Aurora därifrån vilket många gånger lett till att han inte fått jobbat ostört. Så nu har han idag som sagt gjort sig ett kontor i källaren där han härdanefter får sitta sin tid när han jobbar, hoppas att det fungerar bra, det känns bra iaf :)


Strax ska jag slänga in lite saker på tradera som Aurora inte längre kan ha. Lite kavat skor, några overaller och några jackor som någon kanske behöver nu till vintern. Kavat skorna går ju på 499 kr st och jag har både i storlek 20 samt 23, så känns dumt att dom bara ligger oxå.

Men först blir det bastu!! sen en dusch!

Vi ses!  

Kommentarer
Postat av: Katrin

åh vad avundsjuk jag blir! bastu som är så underbart!

2009-10-18 @ 23:28:52
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

Va fin den nya designen blev! :)

2009-10-19 @ 08:48:25
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback