Pizza

Igår åt vi pizza här hemma. Aurora fick för första gången smaka på det, jag vet inte om hon gillade det eller inte :D Hon åt 2 bitar sen var det bra, men hon sa "pizza gott". Kanske inte bara var hungrig för hon åt inte mycket alls igår.

Nu är det snart woorking som står på schemat dagen lång. Börjar kl 13 och slutar kl 20 ikväll. Blir direkt att åka hem fort fort för varuhuset säsong 4 har kommit så blir det hela kvällen! Jag kommer att vara så trött i morgon när jag måste kliva upp före kl 06, men det får man ta när det är varuhus på gång, haha.

Fan vad skönt det var att sätta sig i en varm bil som stått i ett varmgarage hela natten, lovely!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anette

får man fråga vad du heter på tradera

2009-10-19 @ 20:59:54
Postat av: Madelene

Anette ~ Klart du får fråga det. Heter dabben77 då jag å mannen har ett gemensamt konto. Kolla in mina nuvarande auktioner :)

2009-10-19 @ 22:31:34
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback