Shopping :)

Det blev valbo idag med Elisabet och där shoppade vi :)
Man kan ju säga utan tvekan att vi har samma smak, vi köpte båda en likadan vinterjacka inne på vero moda samt jeans leggings på ginatricot som är som vanliga jeans typ, fast med resår i midjan, mycket skönt :) Så vi kommer asså att springa med likadana jackor i vinter och dessutom bo nästinintill grannar, haha :)
Kan lägga in en bild på jackan sen, men den var riktigt snygg och sitter bra. Var dock jäkligt osäker på vilken storlek jag skulle ha, då båda lixom passa. Men med lite hjälp av en tjej som jobba på vero moda så hitta jag rätt storlek, beslutångest ibland :D Men man ska ju få plats med tjocktröjor under vintern med, jag har många såna och jag vägrar att frysa, bland det värsta jag vet!

Nu är det idol så har inte tid med bloggen nu, så återkommer ev senare annars hörs vi i morgon, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack tack för shoppingturen ;) Trivs kanon i jackan ja hade den på mig idag när ja var ute på lite ärrenden :)



Kram o ha en bra kväll

2009-10-31 @ 15:05:38
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback