VAB

Idag blev jag hemma med VAB (Vård av barn).
Aurora har ju varit förkyld, snorig å hängig hela helgen och då har micke haft henne medan jag jobbat. Men hon var hängig igår och har en hemsk hosta så ville inte skicka henne till dagis idag så vi blev hemma. Man ve tju själv hur man mår när man känner sig hängig och knappt har någon ork så då tror jag inte att hon hade orkat att vara på dagis hela dagen och busat. Har varit inne hela dagen och jag längtar faktiskt efter en nypa luft så man kvicknar till lite grann. Hon verkar iaf piggare idag även om snoret rinner lika mycket, men det kommer det väl att göra ett tag. Hon ser iaf inte lika hängig ut idag som hon gjorde igår, så i morgon får hon nog gå på dagis och jag till jobbet, märker dom något där så får dom ringa.

Jag funderar på om vi ska bege oss ut en liten sväng när hon vaknar från sin lunch, lite luft gör nog oss båda lite nytta, hon har ju varit inne i flera dagar. Så det blir nog lite luft.


Ska plcoka undna lite tvätt å dona nu innan hon vaknar, hon vakanr nog när som helst.

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till theo <3

jag äter inte fisk :P hatar verkligen fisk och har alltid gjort det så ja kan inte fått i mig mycket. och theo är inte heler så förtjust i fisk men äter nog mera än mig.



men om du själv var gravid då madde skulle de då vara så självklart att ta det för dig?

2009-10-13 @ 14:44:40
URL: http://niinajansson.blogg.se/
Postat av: Katrin

då kanske strl 100 är lite stort... men om jag inte får den såld så kan hon ju få prova den om du vill. auktionen går ut om ett par dagar i så fall...

2009-10-13 @ 23:30:28
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hoppas ni hade en mysig VAB-dag kram

2009-10-14 @ 08:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback