Badrummet :)

Ja badrummet är äntligen så gott som färdigt!
Det är bara lite småfix kvar så som spackla & måla fönster o lister, få dit badkars blandaren samt få rören på plats som går till badkar & handdukstork. Köpa en lampa så det blir lyse (just nu hänger den gamla lampan kvar som tillfälligt lyse). Sen att inhandla duschdraperi, toahållare och allt sånt där :)

Men snäll som jag är så tänkte jag att jag skulle bjuda på en liten tjuvtitt hur det blev!
Även om det inte är helt helt klart ännu så ser man ju endå hur det ser ut


Vi är så nöjda!!

När man ser badrummet såhär i efterhand så är det svårt att tänka sig att vi har gjort allting själva!
Det enda som vi inte gjort själva var att lägga tätskiktet (våtrums mattan). Det ville vi att en firma skulle lägga då det är så noga med att försäkringen ska täcka sen om de ev skulle bli vattenskador eller så.


Här kommer det bilder, både före och efter så att ni med får se den stora skillnaden.

FÖRE




EFTER






Det var som sagt en tjuvtitt.
Bättre bilder på hela badrummet kommer när det är helt färdigt!
Dessa är dessutom tagna med mobilen, dom slutgiltiga bilderna tar jag såklart med digital kameran



Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Katrin

snyggt det blev =)

2010-04-17 @ 09:53:22
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v39]

vad int det blev! Kul å kunna rusta å få det som man vill :)

2010-04-22 @ 09:42:56
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback