Det tar sig

Ja det tar sig i badrummet! :)
Igår kväll började vi med att foga badrummet, jäklar vilken skillnad det blir mot för innan :D Vilket inte är så konstigt, jag visste ju att det gör skillnad, men trodde inte att det skulle bli sådan skillnad.
Badrummet kommer att bli riktigt jäkla snyggt, love it redan och då finns inga badrumsmöbler på plats, dom kommer att göra mycket oxå :) Vi ska beställa badrumsmöbler innan helgens slut, att vi inte gjort dte ännu är för att det ska ju finnas så mycket att välja på! Man får ju beslutångest till tusen. Men jag tror att vi nästan har besätmt oss, lägger in bilder då vi bestämt oss så får ni se :D Ska vi ha vitt, ek, valnöt, svart osv, det är den stora frågan. Badkar var minsta bekymret, vi båda fastna för samma badkar på en gång. Handduks torken valde micke, det la jag mig inte i. För jag kan vara utan men Micke vill ha så då fick han ordna det. Måste hålla med om att den var snygg, men något för dyr tycker jag men det är snåla jag det ;) Mannen lär ju få som han vill ibland oxå, man lär ju ge å ta =) Jag gillar ju valnöt & svart, men vitt är oxå snyggt, det tycker jag blir mera stilrent. Det visar sig.


Dagen började med jobb 7-15, sen direkt hem för att byta om och hämta andan. Då var pappsen här på besök och hade varit ett tag, han ville lämna ett påskägg till damen. Hon fick strumpor, tuschpennor & målarbok samt 1 liten påse godis med skum skum saker. Sedan åkte vi till min mormor & morbror på middag, fick en supergod kalopps, men fick som vanligt ont i magen så åt inte så mycket.. Börjar vänja mig med att alltid ha ont i magen samt att inte kunna äta så mycket men sånt e livet, bara acceptera läget. När vi kom till mormor så fick Aurora ett till påskägg, av morbror. Hon fick då guldpengar som hon älskar, asså tio kronor :D Hon spar ju på sådana i 2 liters cola flaska, när den är full så är det ca 11 tusen, den är halv full nu =) Mormor skulle komma med påskägg i morgon när jag slutat jobbet. Av oss har hon egentligen redan fått sit tpåskägg och det var pippi långstrump servicen, men då den inte fick plats i något ägg så ska hon få ett litet ägg i morgon innehållande 1 päron och guldpengar till sparbössan, då blir hon glader =)

På söndag ska vi hem till svärmor och äta middag, härligt! Slipper att tänka på middag 2 gånger denna helg, underbart! Blir samma då med, hem efter jobbet för att duscha & byta om och sen åka.

 

Nu är det 1 vecka kvar tills jag har avdelningsfest för mina arbetskamrater, jag ser verkligen fram emot det! Så på torsdag ska jag inhandla det sista till maten och fixa o dona lite, skoj skoj :) Hoppas att det blir en trevlig kväll! Aurora ska sova hos mormor så jag får nog en liten sovmorgon på lördagen, så ring ej! hahaha. Alla ljud som går att stänga av åker av =) Måste till systemet oxå och inhandla lite alkohol, det ska bli väldigt spännande och se hur magen tar det, vågar nog inte ens tänka på det men blir säkert bra..


Nä nu måste jag lägga mig, helt slut efter denna dag. Haft full rulle precis hela tiden, och så fort damen somnat när vi kom hem så började vi med att foga badrummet igen, så nu är det nästan helt klart. Det är golvet kvar och väggen vid toan, vi ville inte böka med att ta bort toan nu på kvällen så micke ska fixa med det i morgon när jag kommit hem. Jag & Aurora hoppas på lika fin vöder ute som idag, då ska vi premiär cykla! Köpte en bra cykelpump igår så nu har vi. Köpte även en till barnsadel så micke får en på sin cykel oxå, så slipper han sno min cykel :D Lite små drygt faktiskt då han lär häöja sadeln, jag sänka, han höja osv. Så höll vi på hela förra sommaren. Så lika bra att ha en varsin cykelsadel :)

Alltid fastnar man med något, men NU SKA jag sova! Natti


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Alkohol och magont är inge bra kombination. Men de vet du nog. .

2010-04-05 @ 11:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback