Jobba natt

Jag har nyss kommit hem från jobbet, har kobbat 7-12 och hade egentligen delad tur så skulle varit ledig nu fram till kl 16 och sen jobbat 16-21. Men nu fattades det folk till natten så jag ska jobba natt istället, 21-07 vaken natt. Sen kl 12 i morogn åker vi till stockholm :) Har pratat med svärmor om hon kunde köra och så snäll som hon är så var de inga problem så då kan jag sova i bilen tillsammans med Aurora för hon ska sova lunch då.

 

Så nu ska jag gå och lägga mig och sova några timmar så man orkar med en lång natt, jag hoppas hoppas att det går bra. Är ju inte direkt van att jobba nätter men det går nog, trött blir jag säkerligen.

Men blir nog inte besviken när lönen kommer sen heller :)

God natt då!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är duktig du Madde. Hoppas ni får kul i Stockholm.

Hur jobbar du på tisdag? Kram

2010-04-11 @ 21:11:58
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Du ser det gick ju bra o jobba, en natt brukar inte vara så jobbigt. Dessutom bytte du ju frivilligt :) Då brukar det med kännas enklare ;)

2010-04-12 @ 07:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback