Söndag

Idag är det söndag och som vanligt så går helgerna så fort, bara rusar förbi!
Så nu vöntas det jobb & kalas i veckan.

Jag jobbar kväll hela veckan men är ledig onsdag & torsdag.
Men på torsdag blire fika hära för då fyller micke picke år. Så blir att baka lite på onsdag kväll och göra en tårta i någon form, inte besätmt mig ännu för vilken hehe.



Morgonen började med att vi låg kvar läääänge i sängen.
Kollade på film och myste på pappas arm både jag & Aurora :)
Sen klev vi upp allihopa och åt frukost tillsammans, underbart! =) Hoppas att det håller i sig så.
Sen så gick Micke & Aurora ut på en liten morgon promenad, jag stannade inne och plockade lite.

Nu sover damen lunch sen kommer svärmor & Harald hit.
Harald ska häjlpa micke att klippa/såga bort lite grenar från vårat äppelträd som hänger ut över vägen, vilket vi inte vill att det ska göra, tror inte man får ha det utanför heller så. Vilket som så ska dom grenarna bort. Sen ska vi kratta lite på gräsmattan och sen kanske det blir en promenad till preem för att köpa årets första mjukglass :)



Vi hörs då! :)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Var inte så det var menat alls.. Det var ett försök i att förklara hur ja tänkte i mina tankar..



Trist att det misstolkades kankse var felformulerat men inte menat så..



Men du hade kunnat fråga vad ja menade istället för att visa eller läsa upp min blogg för någon som inte ska ha tillgång till den...

2010-04-21 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback