Sova?

Ja man kanske borde sova? När man endå har möjligheten att sova då man är ensam hemma hehe.
Micke åkte till tyskland med sin far i eftermiddags, vi är inte ens vakna till den här tiden då han är hemma. Men jag har faktikst haft fullt upp, har fixat & donat :) Fick något ryck att ta bort tavlorna som satt över soffan och sätta dit 3 nya fina, så hammaren å spiken åkte fram, sen köpte jag en svart toasits idag som jag ville ha på toaletten, fick hjälp av pappsen att få den på plats :) Eftersom underskåpet till handfatet är svart så ville jag ju matcha med en svart toasist, samt att klinkret är mörkgrå, super fint blev det :) Sen har jag pysslat med mera :) Sen kollade jag på poker after dark o pratat i telefon men några vänner samt pappa :)


Aurora vakna nyss å ville sova i mamma & pappas säng, så nu sover hon där. Så ska lrypa ned brevid henne nu och tokmysa, så underbart när hon håller om en på natten.

Hon säger väldigt ofta "Älskar dig mamma" och jag får rysningar i hela kroppen varje gång och inte långt ifrån tårar, det är nog det bästa man kan höra från sitt barn :)

Mamma älskar dig oxå Aurora!


Jag älskar min min oxå och nu får jag tom sakna honom när man får vara lite själv, underbart!

När han kommer hem i morgon kväll så är mina arbetslamrater här, för i morgon är den efterlängtade fredagen den 9 april äntligen här och det blir avd fest för hela slanten. Musiken är kopplad så kan nog spela för hela skutskär, men de ska jag inte göra. Men grannarna ska nog få lyssna lite på min musik i morgon under dagen när man är själv hemma, bäst att passa på och poppa lite då =) Fast då är nog grannarna på jobbet skulle jag tro, hehe. Annars tar dom inte illa vid sig, vi har världens bästa grannar! :)

 

John Blund here i come!

Natti

 


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja visst är det härligt när de säger att dom älskar en? :) men tror iaf de inte vet innebörden av de ännu.. men härligt är det iaf :D

2010-04-09 @ 07:15:23
Postat av: Katrin

ja det är underbart när man hör sånt från sina ungar =) Man blir varm i hela kroppen!

Tänkte höra igen lite snabbt bara... vet du än när du har tid för visningen? jag har kört fast lite och behöver komma igång med bokningar igen.... jag är helt fri typ hela kommande vecka.. utom på söndagen. kram

2010-04-09 @ 09:42:25
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Dom e så pass små ännu... tror inte de förstår..

2010-04-09 @ 10:42:54
Postat av: Elisabet

De hör oss säga de så de härmas.. Lika när de räknar o rabblar upp saker...

2010-04-09 @ 11:31:02
Postat av: Madelene

Kanske olika, men jag tror att hon förstår något av det iaf.. Dom förstår mer än man tror..

2010-04-09 @ 17:50:41
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart dom förstår men innebörden osv .. De har ja svårare o tro.. Hanna förstår nog mera innebördet av ordet men inte hon heller helt innan hon blir större..

2010-04-10 @ 10:37:58
Postat av: Madelene

Klart dom inte förstår hela innebörden, men något förstår dom ju. Tror inte dom säger så för att vi säger det, inte Aurora iaf. Men klart hon inte förstår allt, det e hon för liten för.

2010-04-10 @ 11:23:21
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Man får tro olika om vad barnen förstår :)



Trots allt är de bara småbarn ännu..

2010-04-10 @ 11:55:59
Postat av: Elisabet

De härmar allt man säger.. För inte förstår dom att du är mamma när de börjar säga det? Så tror ja det är med allt.. de växer fram..

2010-04-10 @ 11:57:02
Postat av: Madelene

Ja och alla barn förstår olika saker oxå. Jag säger inte att hon förstår innebörden av älskar dig fullt ut, men jag tror inte heller att hon bara säger det för att vi säger det.

2010-04-10 @ 20:22:01
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback