BVC

Glömde att tala om att vi även hann med ett besök till BVC igår då jag ville veta vad Aurora väger & hur lång hon blivit. Ville veta innan 3 års kontrollen som blir i januari.

Hon var nu 90 cm & 11,5 kg.

 

Inte så konstigt att hon växt ut allt i 86 innan hon ens hunnit använda allt. Hon hart växt som sjutton nu under sommaren och tom dagis fröknarna möärkte de när dom kom tillbaka från semester, (är det Aurora?) Yes it is :)


Nu kommer jag säkerligen att få protester men de skiter jag faktiskt i, min blogg där jag skriver om precis vad jag vill, gillas det inte så behöver man icke läsa, inget tvång!

Men när vi var till familjeläkar jouren i måndags kväll så fick vi ännu beröm för att Aurora var så duktig att prata för att vara 2,5 år. Hon var även den duktigaste tjejen som dom hade haft där hittills i år. Hon gjorde allt dom sa utan protest & tårar.

Klart jag vill skriva det då jag är stolt över min dotter. Precis som så många andra är över sina och det bör man helt klart vara.


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

ja vet inte vad de är för märke på den, är vår extra stol som mamma har just nu, tror märke börjar på B ;P

2010-08-19 @ 06:24:12
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Så säger dom till de flesta ;)

Så säger dom till mina barn varje gång över allt!



Till o med till mig säger dom sådana saker..



Så de tar ja med en nypa salt :)



Men alla får ta åt sig av vad de säger hur de vill - de är upp till var o en..



ALLA är nog stolta över sina barn :)



Så ÄVEN jag :)

Mina är underbara o de bästa så klart!!

2010-08-19 @ 08:17:54
Postat av: Madelene

Elisabet ~ Precis som jag skrev. Som så många andra föräldrar. Alla tycker nog oxå att sina barn är bäst oxå, iaf det bästa som finns :)

2010-08-19 @ 08:52:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Stephanie

När du kommenterar min blogg och jag ska gå in på din sen via din länk så står det att du skrivit en hotmail adress ist och den skickar inte vidare hit.



Kan du inte ändra det är du snäll? ;) enklare så att man kommer direkt hit hehe :)

2010-08-21 @ 12:32:49
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback