Halvtid (Igår)

Ja då är man halvtid påväg i graviditeten! Gått 20 veckor + 1 dag. Så inne i vecka 21.
Ena dagen tycker jag att det går fort, andra dagen går de såå segt, att 9 månader ska ta sån tid!

I morgon ska vi till barnmorskan och det känns bra, får höra hjärtljud då och hopas att dom låter bra! Lite orolig är man ju alltid, eller jag är iaf. Men känner den lilla lite mer å mer nu men inte varje dag ännu och mest på kvällarna när jag sitter eller ligger ned.

Längtar till jul, spola fram tiden tack!

 

Nä nu blir dte strax att åka till jobbet, har 13-21 tur idag sen i morgon så är jag äntligen ledig, från ordinarie jobb i alla fall. Men jobba ska jag göra endå. Tänkte försöka hinna med att tapetsera hallen oxå i morgon, golvet är klart och blev riktigt snyggt!

Måste besätlla lite vägg dekor som jag vill sätta upp i hallen sen när den är färdig :)

 

Ska försöka lägga in bilderna från renoveringen ikväll efter jobbet.

 

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Orolig har jag varit varje gång trots att allt alltid sett bra ut och låtit bra.. man är nog helt enkelt så som mamma hehe. 9 månader går hypersakta när man är gravid.. men den som väntar på nåt gott... =)

2010-08-24 @ 13:38:44
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Madelene

KAtrin ~ Visst är det så. Man är alltid lite orolig, varesig dom är i magen eller utanför. Men det är man som mamma precis som du säger. Men kommer bli lugnare om jag får höra hjätljuden, så är man lugn ett tag sen vill man höra dom igen o sådär går de run runt :D hehe.

2010-08-25 @ 00:20:45
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback