Ny Design

Som ni ser så har jag fått en ny stilig design :)
Men den är inte riktig färdig ännu.

 

Idag har jag jobbat lite med företaget, städat hela huset så ryggen värker, märks att kroppen inte är som den brukar och när jag nu efter middagen la mig i sängen för att kolla på Ronja rövardotter med Aurora så kom jag knappt upp när den sluta, jag skrek rätt ut. Men så fort jag var uppe o tagit några steg så gick det över, svanken lixom låser sig. Men det är bara när jag "ansträngt" som jag får sådär i ryggen, typ vid städning, mycket lyft på jobbet osv. Men de går över iaf :)

Aurora har varit exemplariskt hela veckan, förutom idag. Idag lämnade hon nog öronen på dagis tror jag för hon har knappt lyssnat och vägrar sova, tidigare i veckan så har hon somnat på 2 röda fast jag lagt henne varje kväll. Man har knappt hunnit läst klart pippi boken så sov hon. Nu hann man att läsa ut hela och hon var inte ens i närheten av att somna, ville att jag skulle läsa igen men vi läser boken bara 1 gång vid läggning och det får räcka. Nu blev det däremot tyst där inne så kanske hon somnar snart så man får andas ut lite på soffan framför True Blood säsong 3 och en napoleon bakelse! Det finns inge godare bakelse och jag fick mitt första "måste ha". Det var bara så och nu står dom i kylen och bara väntar på mig, mums!

I helgen blir det jobb, kväll på lördag och delad på söndag. Ledig måndag & tisdag och sen jobba onsdag - onsdag tror jag det var. Många dagar men bara gilla läget, det ger inkomst. Skulle varit ledig fredag, lördag & söndag nästa helg men tog på mig extra då mitt vik snart går ut och jag gärna vill ha några slantar i september månad iaf, sen åker jag till ullared 7 oktober och då vill man ju ha lite att handla för med. Men jag trivs på jobbet och älskar att jobba så mig gör det inget, bara trist att man inte får spendera dagarna med dottern men så är ju livet med, alla måste vi jobba. (Nästan alla iaf).


Nä nu ska jag surfa runt lite o så får ni ha en trevlig helg utifall det inte blir någon update, brukar vara dålig att uppdatera när jag jobbat helg, men ni förstår nog!

Trevlig Helg med sup & svälj ;)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Alla lär nog jobba ;)

2010-08-13 @ 20:24:08
Postat av: Madelene

Nä inte alla lär det. Finns många som aldrig jobbar.

2010-08-14 @ 08:43:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Elisabet

Men bland vanligt folk :-)

2010-08-14 @ 09:26:40
Postat av: Elisabet

Crazyangel som gjort din design?? Typiskt hennes graviddesign.. hehe

2010-08-15 @ 09:35:03
Postat av: Madelene

Elisabet ~ Japp det är det, för jag ville ha sådan här o visste att hon var duktig på designer :)

2010-08-15 @ 14:20:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback