Uppdateringen

Här kommer uppdateringen som jag lovade er igår om hur första natten gick utan blöja.
Kan säga att den gick kanon!
Hon kissade ingenting i sängen och sov hela natten!

Så jag gav henne verkligen beröm i morse när jag fick väcka henne.

Nu sover hon utan blöja igen för 2a natten irad, får se hur det går. Behöver ju inte gå lika bra som denna natt, men jag tror faktiskt det. För hon är så medveten och vill verkligen inte ha blöja och vet att man måste på pottan, hon har ju tom väckt mig tidigare nätter att hon vill gå på pottan o kissa och då har hon endå haft blöja på sig..

Glad blev jag i morse iaf och hoppas på bli lika glad i morgon bitti!

 


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja de börjar bli stora. . :) härligt Men skrämmande. . Men snart har ni en ny liten :) och några till. . Så finns alltid smått och leka lite med för att sen återgå till sina egna stora barn :). Är så lycklig över mina två, och gläds med andra nu

2010-08-11 @ 06:38:28
Postat av: Katrin

kanon att det gått så bra! Glad för er skull =)

2010-08-11 @ 08:03:11
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback