Bild Bomb !

Var så längesen som jag la in några bilder så tänkte göra det nu, blir dock en bild bomb mer eller mindre :D
Är lite extra drygt när man måste skicka över bilderna från mobilen till datorn och från datorn dit man vill ha dom.
Men hoppas tomten kommer med min önskade julklapp så slipper jag det ;)


Aurora på bio ~ Nicke nyfiken (Självklart ska apan vara med, eg herr nilsson)


Aurora utanför filmstaden, bio dax


Självklart ska man ha lite extra när man är på bio :)


Aurora & Pappa spanar ut över torget, spännande att va så högt upp :D


Min julduk börjar ta form :)


Zimba lyssnar på råttorna som raffsar från ventialtionen :D


Zimba myser på julduken :D Världens finaste katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback