Dag 11 ~ Mina syskon

Jag har 2 underbara syskon, en storebror & en lillebror. Så jag är ensam tjej. I min släkt så är vi mest pojkar. Mamma blev oxå ensam tjej bland hennes 2 bröder, hon har med en storebror & lillebror precis som jag, lite roligt faktiskt att det kan bli så lika :) Så det verkar gå i arv. När jag väntade Aurora så var ALLA utom jag stensäker på att hon var en pojke, jag sa aldrig. Hon är en tjej. Jag kommer att bryta trenden och få en tjej först det kände jag på mig samt hade flera drömmar om det. Ut kom en liten tjej så jag hade rätt :) Trots att vi kollade könet på ultraljudet så var det bara jag som ännu var säker på att det var en tjej, hehe.

I alla fall så heter min storebror Christer och han är snart 34 år (19 december) och min lillebror heter Marcus och han är 11 år. Sen så är jag mellanbarnet på 26 år. Dom båda bor på brynäs, grannar dessutom. Så det är nära och bra till bägge två. Christer bor ihop med sin tjej Ida sedan ett tag tillbaka och dom har ännu inga barn, dom lever livet och är ute och reser en hel del. Deras nästa resa blir i mars då dom typ ska åka på en lyxkryssning och även stanna till i miami och såna ställen, blir borta i 4 veckor. Han har även ett bil intresse men kan inte behålla samma bil särskilt länge innan han tröttnar och köper en ny. Det är oftast sprillans nya bilar med, nu senast blev det hyundai -10. Jag har sagt att han max behåller den i 6 månader innan han byter igen :D Galning hehe. Lillebror Marcus bor med mamma och han går såklart i skolan, tror han går i 5:an men är i skrivande stund faktiskgt lite osäker :D haha. Jag förstår inte vad hans tid har tagit vägen, jag minns han som 2 åring och jag hämtade han på dagis, nu är han ibland en kaxig 11 åring men mycket snäll.


Det var iaf lite info om mina bröder, mer behövs icke :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback