Dag 16 ~ Min favorit resa

Hmm, vad svårt att välja ut en favorit resa. Har haft många bra resor både till Norge, Spanien samt Gotland.

Men jag tänker välja Gotland för det är den enda resan utav dom ovanstående som min dotter varit med på och att se henne vara såå glad under 3 dagar det gjorde verkligen hela resan! Hon älskar ju som dom flesta av er redan vet pippi långstrump och självklart så gick den första resan till Gotland ~ Kneippbyn till riktiga pippi huset! Jag kan inte med ord beskriva hur våran första semester resa var, den lär helt enkelt upplevas. Men den var helt underbar! Aurora var så glad att få träffa pippi långstrump, springa omkring i huset, hon kunde stå i timmar och bara kolla på pippi sängen där hon låg, och vi bara njöt av varje sekund.

Resan var helt underbar så den är bokad & klar till nästa sommar oxå! Vi bokade redan samma vecka som vi kom hem :) Så den 18 juli åker vi till Gotland igen, härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback