Älskade SOL

Helt underbart att solen skiner fram, jag bara längtar tills Aurora vaknar så vi får bege oss ut!
Det är lika bra att passa på, så fort eftermiddagen kommer så kommer oxå isbjörnarna tebax. Fy jäklar vad det har varit minusgrader inatt, sånu blir det nog varma & sköna dagar å kalla nätter.

Får se om det blir en sväng till pulkabacken eller om det blir en promenad till hemköp för att hämta mammas mobil som kommit idag, yes! Så ikväll kommer jag vara upptagen med att fippla med den så jag lovar inget blogg inlägg, men kan hända att det blir men törs inte lova :D
Busa i snön och kasta snöbollar ska definitivt göra, men vill ha en promenad oxå.


Nu har jag städat, tvättat och plockat, känns skönt att ha det gjort så har man hela dagen fri!


Trevlig dag på er! 


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja underbart när solen är framme :)

2010-02-15 @ 18:25:37
Postat av: Sabina

Jag vet att hundar inte ska äta choklad. Men han visade inga tecken på att han mådde dåligt. Däremot när han bara var några månader och åt det, så var vi tvungen att åka till vet med honom. Men inte den här gången.

2010-02-18 @ 11:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback