Badrum :)

Nu är badrums renoveringen i gång på riktigt, å snart är det färdigt!
Det kommer att bli riktigt riktigt snyggt när allt är klart. När möblerna är på plats, klinker lagt m.m.
Just nu har vi kaklat för fulla muggar och nu börhar det ju tom likna ett badrum, härligt!

Jag har kaklat för första gången och måste säga att det var lättare än jag trodde och roligt!
Har imponerat lite på mannen för jag måste erkänna själva att jag tycker att jag var duktig på att kakla. Att kapa skivorna däremot suger jag på så det har jag inte ens vågat mig på, det lät jag bli mickes jobb. Han kapa alla skivor och jag kakla, perfect man and wife work ;)


Jag lägger in en massa bilder här nedanför.
Ni får ha översende med att plattorna är smutsiga då man bl.a spiller en del fix och så har vi inte fogat ännu. Det gör man ju när man gjort hela badrummet färdigt och efter att tixet torkat. Sen lägger vi golv till sist.

Jag visar en före bild på hur det såg ut innan vi rev skiten!
Se & njut :D

FÖRE



Vägg färdig ~ Ska såklart dit fog och sen tvättas :D




Micke fick sköta kapningen ;)




Nästa bild ni får se blir när allt är färdigt, spännande va :D


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Klart man ska hjälpa till :) de kommer jag med göra när vi börjar greja. . Om typ 6 v. . Skulle ju börja när dotter inte var hemma. . Och nu är de länge dit. Men de gör inget :) ha henne så gärna hemma. Men saken var ju den vi skulle överraska henne :) eftersom de gäller hennes rum nu först :) . You go girl :)

2010-02-10 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback