Familjen sjuker

Välkommen till familjen sjuker, det är vi det :(
Började med att Aurora inte var pigg igår kväll, stod 11 under näsan och små hostig och allmänt orkeslös.
Inte samma energi som hon brukar ha, hon brukar köra på i 190 från början till slut, igår gick det på halvfart.
Så idag blev man hemma från jobbet med vab (vård av barn) och blir det i morgon oxå.
Förkylningen slog till på mig oxå som en bomd i eftermiddags, så nu står det oxå 11 under min näsa och jag är helt slut. Det är först inte lätt att vara sjuk å ännu mindre att ta hand om en till sjukling hehe.
Helst vill man ju själv bara ligga på soffan hela dagen för mer ork finns inte, men bara att gilla läget och när kvällen kommer och damen somnar så däckar man på soffan!
Hualigen, hoppas att vi blir friska snart!

Micke har jobbat precis hela dagen, han har bara tagit paus för att äta å toabesök typ. Men han har alltid mycket jobb att göra på måndagar efter helg. Han har mest att göra varannan dag typ.

Men jag hoppas på att kaklingen av badrummet påbörjas i morgon!
Hoppas att jag är pigg själv så jag oxå kan kalka, för det är väl mest jag som ska göra det hehe.
Spännande, har aldrig kaklat förut men nån gång lär ju bli den första oxå.
Mår jag som jag gör nu så kliver jag inte upp i morgon, då får jag & Aurora mysa å leka i sängen hehe.

Nu bli det soffan igen, var bara snäll att uppdatera er lite hehe.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback