Happy Valentine!

Idag är det alla hjärtans dag, den har jag mestadels spenderat på jobbet.
Men jag hann även att mysa riktigt ordentligt med familjen, tur det!

Jag tar sällan ut min rast på jobbet men idag så gjorde jag det, för jag åkte till pantertanterna på Gävle Blommor och köpte en jättefin blombukett med en hjärtgrej i samt en liten godispåse som dom hängde dit med ett tjusigt snöre :) Var bara tvungen att skriva pantertanter då jag vet att Lotta läser min blogg :D hihihiih

När jag kom hem så fick jag god middag, blev potatisgratäng och norsk ostsnitchel (stava?). Hur gott som helst. Aurora älskar verkligen potatisgratäng, hon skulle nästan behöva en egen form med sådant, på riktigt!
Hon äter å äter så magen putar ut efteråt, verkligen henens favoriträtt. Det är egentligen potatis i överhuvhudtaget. Men det är ju bara bra, för potatis är bra =)
Micke spelade poker idag medan Aurora sovl unch och han vann en hel del, så jag fick en en hel del på mitt pokerkonto som present :)

Just nu har jag precis lagt Aurora, hoppas att hon somnar snart. Just nu springer hon och hämtar bok eefter bok efter bok efter bok efter bok efter bok efter bok osv.
Så jag ska strax gå och ta bort alla böcker, fjanterier går jag inte med på. Man tar en eller två böcker och läser den, sen så är det bra.


Nu blir det soffan, är sjukt trött. Håller på att somna redan nu så det blir nog en tidig kväller. Får uppdatera mera i morgon då jag fått sovit ut och har mera ork. Blir öppna förskolan i morgon iaf, de ser vi fram emot!


Natti


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

ja jag har läst det såhär i efterhand. Får se vad Bm säger idag. Men det kan säkert bara var att bebisen börjar bli tung neråt eller nått. vet inte ^^ :P

2010-02-15 @ 08:15:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Lotta

japp,jag såg det här också.hoppas blommorna gick hem.

2010-02-15 @ 19:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback