På tiden

Ja det var nog på tiden att jag uppdatera denna blogg, hehe.
Har haft mycket att göra och ingen tid eller ork att bloggat då på kvällen.

Har dessutom varit ovanligt trött, jag har aldrig somnat i soffan tidigt på en kväll tiidgare, 2 dagar irad denna vecka har jag somnat vid kl 19, innan Aurora ens lagt sig. Brukar lägga sig vid halv 8. Så undra vad det beror på, blir lite orolig över vitamin brist, B12. Ska kolla det hos doktorn den 19e mars då jag har tid dit. Har egentligen tid för nå annat men tänkte passa på att kolla up pdet oxå, gör man ju via ett blodprov bara.
Ska till läkaren för att kolla upp min mage, en gång för alla. Den är inte som den ska och inte varit på flera veckor så blir ju orolig där med, inte vågat gå til ldoktorn därav det gått så många veckor. Men måste kolla upp så det inte är nå allvarligt. Kanske bara ör magkatarr igen men det känns annat, visar sig.


Jag har precis suttit på fujidirekt och besätllt några förstoringar, eller snarare många förstoringar.
Bäst att passa på när dom hade för halva priset februari ut, annars brukar de ju kunna kosta en del.. Så jag gjorde förstoring på 3 bröllopps kort i lagom storlek, sen 3 bilder på Aurora i lagom storlek oxå. Beställde även ett varsitt till mamma å pappa och svärmor :)


Har varit ledig från jobbet idag, men endå jobbat.
Jag kommer att jobba med mickes företag nu ca 2-3 ggr per 6e vecka för att hjälpa till och så.
Så damen fick vara på dagis från kl 9 sen va rjag klar vid 15 så då hämtade jag henne 1 timme tidigare. Vi åkte å handla på hemköp sen släppte vi av pappsen hemma då han hade jobb kvar att göra.

Jag & Aurora gick då till grannarna suomela/lundin och lekte lite. Aurora ville åka pulka så klart hon fick det!
Det var trevligt som alltid, hoppas Klas lillgrabben kryar på sig snart så vi kan ta våran pulka åkning i backen och grilla lite, hoppas oxå att vädret är på våran sida och ger oss iaf någon plusgrad. 1-2 räcker, bara så man slipper frysa arslet av sig. Jag e så trött på att frysa nu och så trött på detta väder.
Våren är väldigt välkommen NU!


Nu ska jag spela lite poker, jobb väntas hela helgen så blir väl ingen uppdatering förens på söndag kväll.
Ni får stå ut ;)


Trevlig Helg!

 


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vad de rasat snö..



Ja ibland kan man vara till stor hjälp när man hjälper till ;)



2010-02-27 @ 12:15:50
Postat av: Nina - Mamma till theo <3

ne har redan en ny vagn till nästa som står och väntar. så behöver ej dena vagn längre igentligen :)

2010-02-27 @ 23:31:30
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback