Aurora 2 år!

För det är ingen vanlig dag för det är Auroras 2 års dag
Hurra Hurra Hurra !!



För precis 2 år sedan så var man på förlossningen och vi hade den bästa dagen i vårat liv.
Det var då vårat liv egentligen började, på riktigt.
Fick en underbar dotter och resans gång har varit underbar, det bästa som finns är att få vara förälder!
Vilken glädje, lycka & framförallt en upplevelse att få se ett litet barn växa och bli en egen person, otroligt.
Resan har såklart även inneburit både motgång & framgång, men det gör nog alla resor.

Just nu för 2 år sedan så var Aurora 1 timma gammal, hon föddes 05:13.
Jag minns det som om de vore igår
Det enda som jag glömt är smärtan av förlossningen, dom försvann så fort hon kom ut.
Otroligt nog hur man kan glömma att det har gjort såå ont, men tur de ;)


Grattis mamma & pappas Älskling på din 2 födelsedag!


Nu ska jag precis bege mig iväg till jobbet, jobbar 7-12 så inte så farligt. Hinner med att ha kalas hela dagen sen, för det är vad det blir. Kommer mycket folk, i omgångar =)






Uppdatering med bilder & presenter kommer antingen ikväll eller i morgon.
Håll utkik! :)


Kommentarer
Postat av: Katrin

Grattis på lilltösen =)

2010-01-17 @ 13:25:45
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Tack för god tårta o allt gott fikabröd - de gjorde ni kanon bra. Åå vilken puss o kram Klas fick sen då.. Åh han torka bort pussen hahahaha sööött :)

2010-01-18 @ 08:32:17
URL: http://elli76a.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jo... Det tycker jag med. Hoppas ni hade trevligt iaf!

2010-01-18 @ 18:39:02
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback