Marknad!

Är ganska så precis hemkommen från ockelbo marknad. Åkte dit med bror & hans tjej Ida samt en vän till bror. Det var väääldigt varmt, trots att vi inte va där fören ca kl 18. Tur jag hade vattenflaska med mig för man ska ju dricka mycket såna här varma dagar. Jag köpte inte speciellt nånting, blev kallingar till micke och 2 boxer trosa till mig i samma färg & märke, så vi matchar ;) Sen blev det en jätte tuff hello kitty klänning till Aurora! Den var super fin och lite annorlunda. Den kommer hon älska, vet jag redan nu :D

Bror köpte 2 liter jordgubbar till mig som tack för bensin/skjutsen så dom ska jag snart mumsa på i en skål med massor med mjölk, gott gott!

 

Annars idag så har vi tagit det lugnt, varit till lekparken med Aurora och lekt i sanlådan, gungat och sprungit upp & ned för en kulle, de gillade hon mest. Tog med lite sandset men de var ju onödigt. Kullen var roligare :D Hade även glömt hennes solkräm på dagis så cyklade dit och hämtade den, så hon har hemma i helgen och jag oxå. Dessutom så blir hon ju hemma ett tag nu, ska inte på dagis fören på onsdag. Då jag var ledig idag (fredag) sen jobbar jag lördag & söndga men då är hon ju hemma med pappa och sen är jag ledig måndag & tisdag nästa vecka. Har lugna veckan så jobbar bara onsdag & Torsdag kväll, skönt!

Nä nu ska jag duscha av mig allt svett & solkrämer och fan allt man haft på sig haha. Bara det att efter duschen måste jag smörja in mig med after sun, men den luktar iaf gott :) Niveas tror jag de var, bra iaf =)

 

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppade över marknaden vi. Är mest samma samma. . Sen var de så varmt med :) och trött var jag med ha ha somnade på vardagsrums golvet :) då e man trött.



Jag jobbar tisdag till onsdag sen ledig fram till onsdag :) Torsdag har vi födelsedag och fira :) annars inte mycket planerat tror jag. . Sol och bad! Självklart om vädret tillåter.

2010-07-04 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback