Tomorrow is the day!

Yeah tomorrow is the day, då far vi till Gotland!

Vi längtar allihopa här hemma, speciellt Aurora. Hon somnade på 2 röda ikväll och jätte snällt för att hon i morogn äntligen skulle få åka till Gotland som vi bokade redan i mars.

Jag börjar dock få resfeber för båt turen. Tycker verkligen inte om att åka färja, ska dessutom göra det i strax över 3 timmar. Men fanns lekrum & filmvisning så får roa Aurora med det så jag hinner inte hinner tänka så mycket att jag faktiskt är på en båt! Men jag älskar att åka båt, men dock små båtar som man kan ha själv.

Allting är packat & klart förutom kylväskan, den gör vi redo i morgon med lite diverse godsaker i :)

Får se om det blir någon uppdatering från Gotland eller ej, kan inte lova något. Men datorn ska med iaf men ska jag ut på nätet så lär jag koppla upp från mobilen, men tror ni får vänta med blogg tills jag kommit hem. Blir en snabb uppdatering på facebook istället för det är enklare & smidigare. Datorn ska med enbart för att Aurora ska kunna kika på lite filmer, skickar över bumbibjörnarna just nu från externa hård disken då jag inte har någon cd i min lilla mini dator. På kvällen innan hon lägger sig så får hon varva ned med några avsnitt av bumbibjörnarna och samt vill hon kolla på några när hon vaknar, så det får hon!



Måste även berätta att jag & Micke blev så stolta över Aurora idag för hon har varit utan blöja hela eftermiddagen och först kissade hon, sen bajsade hon. Och sa till båda gångerna! Weeeee gjorde vi då och så fick hon belöning! Det kan man få i början, anser vi och då gör vi så :)

I morgon under resan får hon dock ha blöja på sig i bilen eftersom vi är i början ännu.



Nä nu ska jag faktikst lägga mig, så man e pigg & utvilad till i morgon!



Måste erkänna att jag är lite små nervös just nu med, kollade på båt sidan och båten för ikväll är 2 timmar försenad pga hårt oväder. Jag som e båt rädd endå lixom. Men hela veckan skulle det vara fint på väder på Gotland och ovädret skulle vara över så jag hoppas verkligen det. Iaf under båt tiden.



Hej Svejs på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Varför koppla mobilen när du har mobilt bredband från bbb? Bättre använda de?

2010-07-26 @ 07:31:37
Postat av: Katrin

Ja vi kom hem från Gotland igår och vår båt var mer än en timme försenad och det gick såna vågor att man höll på att tippa framlänges när man satt på toa hehe. Tur att båtresan bara tar lite mer än tre timmar =)

2010-07-26 @ 10:00:40
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback