Uppdatering kommer

Uppdatering kommer inom kort, jag lovar!

Vet att jag inte uppdaterat på länge men jag har faktiskt inte haft ork eller tid, man jobbar & jobbar, svettas & svettas och äntligen så har det kommit lite regn, jag Jublar!  Hoppas att det nu blir luft att andas, så trött på att det är så kvavt och man svettas bara man lyfter ett finger, det e vidrigt faktiskt. Annars så älskar jag sommaren & värmen så jag vill aboslut inte klaga på den, helt underbart! OM de bara fanns luft att andas oxå..



Nu ska jag lägga mig i sängen med mannen och kolla på scary movie 4 som börjar snart, så en längre uppdatering får ni i morogn kväll efter jobbet, ska ta mig i kragen då och uppdatera er!


Nu är det 8 dagar kvar till Gotland, tjooohooooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback