Beröm

Har fått beröm för våran dotter igen häromdagen :)

Frågar man henne vart hon bor så svarar hon vad gatan heter, frågar man henne vilket nummer så svarar hon vilket nummer och frågar man vilket hem nummer vi har så säger hon det. Inte illa för att vara 2,5 år att veta vart man bor och vilket nummer man har!

Lära skriva det bara då man blir/är stolt! :)


OBS: Varför jag inte skriver ut adressen, nummer och tele nummer är för att man aldrig vet vilka som läser bloggen, dom som känner oss vet ju vart vi bor och kan därmed svaren själva!


Kan alltid vara bra att veta det som liten vart man bor osv utifall man kommer bort, nu hoppas vi absolut inte på det men man vet aldrig vad som händer i denna värld nu för tiden. Den är sig inte lik som förr i tiden iaf.


Nu ska jag hälsa på John Blund i några timmar!
Natti :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jaså, vadå för nån? =) Jag köpte inget, det var Fredrik som köpte en Sony Eriksson X10. Men jag skulle också behöva en ny, min är helt slut.

2010-06-21 @ 20:39:18
URL: http://sabinalande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback